تاریخ : 1399,دوشنبه 10 آذر02:14
کد خبر : 377685 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم پزشکی آبادان در پی شهادت محسن فخری زاده

در قسمتی از این بیانیه آمده است: مردم ایران از مرگ نمی هراسند و خون خود را برای عزت و سرافرازی وطن فدا میکنند . اسرائیل و متحدانش بدانند که به شهادت رساندن حاج قاسم ها و محسن فخری زاده ها نمی توانند امید را در دل خاک آغشته به خون عزیزانمان نابود کنند . از هر قطره خون شهید لاله ها می روید و این امید است که انقلابمان سال ها را پشت سر هم طی می کند و خاری در چشم دشمنانمان شده است .

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیانیه‌ای نسبت به ترور شهید فخری‌زاده واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 بسم رب الشهداء والصدیقین

ترور ناجوانمردانه مدیر و دانشمند هسته ای ،بار دیگر چهره ی  پلید رژیم تروریستی  صهیونیستی اسرائیل و حامیان خون ریزش را بر جهانیان هویدا کرد. ترور جانسوز  شهید والا مقام محسن فخری زاده، که از مدیران و نخبگان بی بدیل صنعت دفاعی ایران بوده اند ، غمی جانگداز بر ملت ایران خواهد بود. وقاحت را باید در اعمال آمریکا و اسرائیل مشاهده کرد ؛ هنوز سی و شش روز دیگر به سالگرد شهادت سردار کارزار نبرد ،شهید حاج قاسم سلیمانی، مانده بود که باز ایران شاهد پرپر شدن مردی دلسوز و متعصب  به وطن قرار گرفت . بی شک ترور شهید محسن فخری زاده، این مرد فداکار و دور اندیش ، در وطن خود می تواند نمودار کینه توزی دیرینه رژیم اشغالگر قدس باشد . در کنار این ترور بی رحمانه ، سکوت ننگین مدافعان حقوق بشر و سازمان های بین المللی خواهان صلح و کاندیداتوری بنیامین نتانیاهو برای جایزه صلح نوبل ، سنگین ترین قسمت این ماجرا است.

مردم ایران از مرگ نمی هراسند و خون خود را برای عزت و سرافرازی وطن فدا میکنند . اسرائیل و متحدانش بدانند که  به شهادت رساندن حاج قاسم ها و محسن فخری زاده ها نمی توانند امید را در دل خاک  آغشته به خون عزیزانمان نابود کنند . از هر قطره خون شهید لاله ها می روید و این امید است که انقلابمان سال ها را پشت سر هم طی می کند و خاری در چشم دشمنانمان شده است .

اسرائیل بداند و هوشیار باشد که آن بیست و پنج سال که وعده داده اند تا از نقشه ها پاک شود ،با این جنایت ها سریعتر شیب افول و نزول خودش را طی خواهد کرد .

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم پزشکی آبادان، با گرامی داشت یاد آن شهید و قدردانی از زحمات فراوان وی در  عرصه دفاع و فناوری  ، شهادت مدیر و دانشمند هسته ای  را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، ملت شریف ایران و همچنین خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

از خداوند متعال خواستاریم روح آن شهید والا مقام  همنشین ارواح طیبه بنیانگزار انقلاب اسلامی،  شهدای اسلام و دفاع مقدس و معصومین باشد .

آذر ۱۳۹۹ مصادف با ربیع الثانی ۱۴۴۲


کد خبرنگار : 91