تاریخ : 1399,دوشنبه 10 آذر04:00
کد خبر : 377694 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

بیانیه شورای زنان در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در واکنش به ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای ایران، با صدور بیانیه‌ای خواستار گرفتن انتقام خون این شهید عزیز و تلاش بیشتر برای ادامه راه شهید فخری‌زاده شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی،  در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر دژخیمان صهیونیستی  فرزند دیگری از فرزندان روح الله را به شهادت رساندند و شهادت اجر و پاداش خداوند برای  کسانی است که سال‌ها در راه مبارزه با استکبار و در راه سربلندی نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده اند و جان بر کف در این مسیر حرکت کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سردار سرافراز، دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده که نامش لرزه براندام صهیونیست‌ها می‌انداخت روز جمعه هفتم آذر ماه سال 99 به مقام والای شهادت نائل شد و مزد سال‌ها مجاهدت خود را گرفت. بی‌شک از روزی که شهید فخری‌زاده پا در این مسیر گذاشته و با دشمنان قسم خورده اسلام و ایران در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس جنگیده و تا امروز که درصنعت دفاعی و هسته‌ای افتخار آفریده بود منتظر و لحظه‌شمار این لحظه بود و گوارا باد بر این عزیز شهادت در راه خدا به دست شقی‌ترین‌ها.

در ادامه بیانیه تأکید شده است: دشمن بداند با رفتن او راه و مسیر او متوقف نخواهد شد و جوانانی و سربازان خامنه‌ای که او تربیت کرده، مصمم‌تر به راه او ادامه خواهند داد و به فضل الهی انتقام خون او را می‌گیرند.

او یکی از 5 شخصیت ایرانی بود که در فهرست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهان در نشریه امریکایی فارین پالیسی نامش ثبت شده است. ایهود اولمرت و نتانیاهو نخست وزیران رژیم صهیونیستی نامش را مطرح کردند و گفتند ما فخری‌زاده را به خوبی می‌شناسیم و رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده‌اند نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شهادت پر افتخار دانشمند هسته‌ای سردار دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر حضرت ولیعصر(عج) و نایب آن، حضرت آیت الله خامنه‌ای، ملت داغدار ایران، خانواده گرامی و همه هم‌رزمان آن شهید تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال مسألت دارد و از مسئولین درخواست دارد که برای گرفتن انتقام خون این شهید عزیز و ادامه راه آن از هیچ تلاشی مضایقه ننمایند.