تاریخ : 1399,دوشنبه 10 آذر15:52
کد خبر : 377759 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تعداد ثبت‌نامی‌های آزمون فراگیر ارشد پیام نور به بیش از ۲۷ هزار داوطلب رسید

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۲۷ هزار و ۴۶۱ داوطلب برای شرکت در بیست‌ویکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشو درباره ثبت‌نام در بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور گفت: ثبت‌نام برای این دوره از روز چهارشنبه ۵ آذرماه در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است و تا ۱۲ آذرماه ادامه دارد.

زرین‌آمیزی با بیان اینکه تاکنون ۲۷ هزار ۴۶۱ داوطلب برای شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کردند، ادامه داد: این آزمون ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد که بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور طبیعتاً با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: متقاضیان در فرصت باقیمانده لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور را مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن شخصاً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.