تاریخ : 1399,چهارشنبه 12 آذر21:12
کد خبر : 377999 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

همایش‌های روز دانشجو در البرز غیرحضوری برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از برگزاری همایش غیرحضوری سیاسی و اجتماعی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، نورمحمد فردی اظهار کرد: با توجه به وضعیت استان و اعمال محدودیت‌های کرونایی حتی جلسات کمیسیون دانشجویی نیز باید به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شود.

وی افزود: در سطح استان البرز ۱۲ مرکز دانشگاهی با بیش از ۱۲۰ هزار دانشجو وجود دارد که با شور و نشاط خاصی به فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی می‌پردازند که باید بیش از پیش از ظرفیت و جوانی آنان در رشد و توسعه استان و کشور بهره برد.

این مسئول با بیان اینکه در میان این دانشجویان افرادی نیز وجود دارند که نیازمند حمایت‌های مالی هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌ها بصورت آنلاین برخی دانشجویان به دلیل فقر مالی نیازمند دسترسی به ابزار بروز از جمله گوشی‌های هوشمند هستند که باید شناسایی و حمایت شوند تا وقفه‌ای در روند آموزشی آنان ایجاد نشود.

وی یادآور شد: در هر جایی که از وجود دانشگاه در برنامه ریزی های مختلف استفاده شود قطعاً موفقیت حاصل خواهد شد که امید می‌رود بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.