تاریخ : 1399,پنجشنبه 13 آذر15:50
کد خبر : 378048 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

اکران فیلم‌های «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» ادامه دارد

دبیر «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» از ادامه اکران آنلاین فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ستاد خبری «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد»، به دلیل شرایط ویژه و محدودیت‌های کرونایی حاکم بر جامعه، اکران آنلاین فیلم‌های حاضر در «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» همچنان ادامه دارد.

شهرام اسدزاده دبیر «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» گفت: از آنجا که این روزها سینماها و مراکز فرهنگی تعطیل است و به واسطه محدودیت‌های اعمال شده و نیمه‌فعال بودن ادارات، بخش زیادی از افراد جامعه در منزل هستند، تصمیم گرفتیم اکران آنلاین فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره را ادامه دهیم. این آثار روی سامانه های از پیش تعیین شده به صورت آنلاین در حال اکران است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای فیلم‌های جشنواره به این پلتفرم ها مراجعه کنند.

اسدزاده تصریح کرد: به منظور تسهیل تماشای فیلم‌ها برای علاقه‌مندان، اشتراک یک ماهه‌ای ویژه جشنواره با تخفیف ۴۰ درصد در نظر گرفته شده و مخاطبان جشنواره با خرید این اشتراک می‌توانند علاوه بر آثار جشنواره دیگر فیلم‌های سایت ودیو را نیز تماشا کنند.

مراسم اختتامیه اولین «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» جمعه ۳۰ آبان ماه به صورت آنلاین پخش شد و برگزیدگان بخش مسابقه فیلم کوتاه اولین «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» معرفی شدند.

پوران درخشنده، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، جواد طوسی و سیروس الوند اعضای هیئت داوری نخستین دوره از «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» به دبیری شهرام اسدزاده هستند.

برگزیدگان بخش کشف استعداد در بخش جداگانه‌ای معرفی خواهند شد که در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.