تاریخ : 1399,دوشنبه 08 دي14:27
کد خبر : 380739 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نیم‌نگاه یحیی به میلیاردرهای نیمکت‌نشین

نگاهی به ترکیب پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر نشان از تغییرات نامحسوس ترکیب این تیم دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران تن به تساوی یک - یک داد تا نایب قهرمان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا با ۹ امتیاز از پنج دیدار ابتدایی خود و با سه بازی کمتر نسبت به صدرنشین فعلی مسابقات لیگ برتر در رده دهم قرار بگیرد.

نیم‌نگاه یحیی به میلیاردرهای نیمکت‌نشین

پرسپولیس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا به قائمشهر رفت تا در باتلاق ورزشگاه شهید وطنی این شهر روی چمن مصنوعی بازی کند و اولین گل خود را در لیگ برتر نیز دریافت کند. وحید امیری و احسان پهلوان که به دلیل محرومیت در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند بازگشت چندان باشکوهی به ترکیب این تیم نداشتند.

جدایی بشار رسن از پرسپولیس سبب شد تا امید عالیشاه به ترکیب این تیم راه پیدا کند و جای خالی هافبک تیم ملی عراق را در این تیم پر کند اما تنها ۴۵ دقیقه برای سرخپوشان بازی کرد تا نشان از عدم موفقیت این بازیکن از دیدگاه یحیی گل محمدی به عنوان هافبک بازیساز داشته باشد.

یحیی گل محمدی در نیمه دوم تصمیم به تغییر تاکتیک تیمی خود گرفت تا بتواند از کناره‌های زمین روی دروازه نساجی فشار بیشتری را وارد کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در ادامه نیز مهدی مهدی خانی و آرمان رمضانی را وارد میدان کرد تا بتواند نتیجه را به سود پرسپولیس تغییر دهد. خواسته‌ای که رخ داد و پرسپولیس توانست در دقایق پایانی این بازی، باخت را با مساوی عوض کند.

یحیی به تعدادی از بازیکنانِ ورودی تابستان خود در لیگ قهرمانان آسیا فرصت خودنمایی داد و آنها نیز توانستند با تاثیرات مثبت خود باعث فینالیست شدن پرسپولیس در این رقابت‌ها شوند. حالا به نظر می‌رسد پوست اندازی پرسپولیس وارد فصل جدیدی شده است و گل محمدی با ورود تدریجی سایر بازیکنان تازه وارد این تیم قصد دارد تاکتیک دلخواه خود را در مسابقات پیدا کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵ روز پنجشنبه هفته جاری مقابل ذوب آهن اصفهان دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.