تاریخ : 1399,دوشنبه 15 دي14:49
کد خبر : 381516 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سوال علی علیزاده از بی‌بی‌سی فارسی

علی علیزاده فعال رسانه‌ای، با انتشار نموداری از آمار ابتلا به کرونا در انگلیس، در کانال تلگرامی خود نوشت:

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از الف، «در یازده ماه گذشته نیمی از برنامه‌های بی‌بی‌سی فارسی حمله به مدیریت جمهوری اسلامی در زمینه کرونا بوده. این یکماه گذشته حمله به ایران زیر تحریم برای نخریدن واکسن و بعد هم تحقیر  واکسن ایرانی و تمسخر تلاش دانشمندان ایرانی هم به این کمپین پروپاگاندایی اضافه شده.

سوال علی علیزاده از بی‌بی‌سی فارسی

اما امروز انگلیس خطرناک‌ترین قتلگاه کرونایی جهان شده. با مرگ و میر تقریبا هزار نفر  و ابتلای بیش از پنجاه و هفت هزار نفر در روز. از کارمندان بی‌بی‌سی فارسی میپرسم چرا دولت کارفرمایشان کارنامه‌ای به شدت بدتر از ایران زیر تحریم داشته؟ چرا انگلیس برغم امکانات مالی فراوان و دموکراسی پانصد ساله بدون اغراق بدترین مدیریت کرونایی جهان را داشته؟

آیا زمانش نرسیده که بی‌بی‌سی سواستفاده از کرونا را، که مساله‌ای انسانی است و هستی بشر را به خطر انداخته. در جهت پروپاگاندای سیاسی  متوقف کند؟»

سوال علی علیزاده از بی‌بی‌سی فارسی