تاریخ : 1399,چهارشنبه 17 دي17:01
کد خبر : 381762 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مورینیو هدفش را انتخاب کرد؛ ستاره جوان بوندس لیگا

تاتنهام به دنبال جذب لئون بیلی پدیده جوان بوندس لیگا است و ژوزه مورینیو این ستاره جوان لورکوزن را هدف گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، تلاش تاتنهام برای به خدمت گرفتن لئون بیلی ستاره جوان بوندسلیگا افزایش یافته است. بیلی به تازگی ایجنت خود را تغییر داده و ایجنت جدید مدیریت برنامه‌های بسیاری از ستاره‌های لیگ برتر از جمله آرون ون‌بیساکا و ریس جیمز را به عهده دارد، که این امر شانس تاتهام برای به خدمت گرفتن این بازیکن را افزایش داده است.

لئون بیلی که در جاماییکا متولد شده، قبل از پیوستن به جوانان USK Anif در اتریش، کار خود را با فینیکس آل‌استارز جاماییکا آغاز کرد. او سپس در 2015 به خنک رفت و در آنجا 77 بازی انجام داد و 15 گل به ثمر رساند و 21 پاس گل داد. نمایش خیره‌کننده او باعث شد که در 2017 به لورکوزن برود.

او بلافاصله توانست خود را به ترکیب تیم برساند و به یکی از بازیکنان اصلی تیم آلمانی تبدیل شد. در اولین فصل کامل حضور در این باشگاه ، وی موفق شد 12 گل و 6 پاس گل را به نام خود ثبت کند و در دو فصل بعد بوندسلیگا در هر فصل 5 گل به ثمر برساند.

اگرچه او با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و به دلیل محرومیت در چندین بازی حضور نداشت، اما ثابت کرده که هر زمان تیم به او احتیاج داشته باشد، می‌تواند اوضاع را تغییر دهد. در 134 بازی برای تیم آلمانی، او 33 گل زده و 22 پاس گل داده است.

لئون بیلی این فصل نیز با 16 گل در 18 بازی فقط در فرمی عالی بوده است.

با توجه به نمایش ناامیدکننده‎‌ی گرت بیل تمام بار حمله تاتنهام بر دوش سون و کین بوده و اضافه شدن لئون بیلی به این دو می‌تواند تکمیل‌کننده خط حمله تاتنهام باشد.