تاریخ : 1399,دوشنبه 22 دي17:52
کد خبر : 382277 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

مرزوقی:

با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد

نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: باشگاههای بدنسازی به صورت نامحسوس کنترل می شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، زهره مرزوقی در خصوص اینکه پایه اکثر رشته های ورزشی، رشته بدنسازی، اظهار داشت: اساس و پایه اکثر رشته های ورزشی، رشته بدنسازی و پرورش اندام است. این رشته در تناسب، زیبایی و آمادگی جسمانی بسیار نقش مهمی دارد. هدف اصلی در این ورزش افزایش استقامت حجم و توان عضلات مختلف بدن برای به حرکت در آب آوردن اسکلت بدن می باشد. ضعف در هر عضله باعث می شود سیستم حرکتی بدن ناتوان شود و سلامت جسم و روح مختل شود.

با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  افزود: توانمندی بانوان باعث تحکیم خانواده و تربیت فرزندانی سالم و نسل قوی برای آینده کشور می‌شود. ایجاد محیط سالم توسط باشگاه‌ها می‌تواند ما را به اهداف فدراسیون‌بدنسازی و پرورش اندام برساند.

مرزوقی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، خاطرنشان کرد: طبق سیاستی که رییس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نظر دارد، کمیته‌ای تحت عنوان نظارت بر باشگاه های بدنسازی تشکیل خواهد شد که به صورت محسوس و غیرمحسوس از باشگاههای سطح استان‌ها با هماهنگی ادارات کل ورزش و جوانان  بازدید و در صورت مشاهده تخلف اقدامات قانونی صورت می پذیرد. همچنین تمامی رشته های زیرمجموعه فدراسیون زیر نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران فعالیت خواهند کرد.