تاریخ : 1399,پنجشنبه 25 دي14:12
کد خبر : 382597 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

سالن عقد ایرانی یک مجموعه شیک در شمال تهران برای مراسمات شما

برای برگزاری بهتر مراسم عروسی، موسیقی هم یکی دیگر از خدمات تشریفات عروسی است. استخدام بهترین خواننده ها، موزیسین ها و فراهم کردن بهترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا برای برگزار شدن بهتر جشن عروسی از جمله خدمات تشریفات عروسی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شاید فکر کنید در این شرایط اقتصادی نا به سامان، برگزاری مراسم عقد لاکچری و مجلل امکان پذیر نیست. اما عمارت عقد ایرانی یک سالن لاکچری در شمال تهران است خیال شما را جهت یک مراسم خاص و لاکچری آسوده می سازد. عمارت عقد ایرانی آماده ارئه تمامی خدمات لاکچری و خاصی است که شما در نظر دارید.

سالن عقد ایرانی یک مجموعه شیک در شمال تهران برای مراسمات شما

سالن عقد عمارت ایرانی یک مجموعه لاکجری در شمال تهران

شاید اجاره کردن یک باغ یا یک تالار برای عروسی به یک موضوع روتین تبدیل شده باشد؛ این به نوبه خود می‌تواند خواسته شما برای یک مراسم عروسی خاص برآورده نکند. نظرتان در مورد امتحان یک سالن عقد و عمارت چیست؟ همان عمارت‌هایی که چند طبقه هستند و از تماشای نمای جذاب آن حس خاصی به شما دست می‌دهد.

به جرات میتوان گفت که سالن عقد ایرانی مجلل ترین و مدرن ترین سالن عقد در شمال تهران است . عمارت عقد ایرانی با سبک و دکوراسیون مدرن و مجلل با قدمتی 70 ساله توسط مهندسان فرانسوی به سبک و استایل معماری فراسنه ساخته شده است و می تواند میزبانی مناسب برای جشن های کوچک شما مانند عقد، نامزدی، سمینار، تولد و میتینگ ها باشد.در همین رابطه تالارهای شمال تهران را ببینید.

این سالن عقد دارای سه سالن داخل عمارت و یک سالن عقد در فضای باز است که با توجه به سلیقه و خود می توانید یکی از سالن های این عمارت را انتخاب نمایید.

خدمات محضر عقد عمارت ایرانی

همیشه دغدغه عروس و داماد‌ها این است که چطور کارهای خود را سر وقت انجام دهند تا همه چیز روز مراسم به خوبی برگزار شود و بتوانند وقت کافی داشته باشند.

برخی اوقات هرچقدر هم که تلاش کنید ممکن است کمی طول بکشد تا آرایشگاه رزرو کنید؛ ماشین را تزئین کنید؛ سفره عقد و لوازم آن را تهیه کنید و خلاصه ریزه کاری‌ها را انجام دهید. اما عمارت عقد ایرانی اینجاست که همه این دل مشغولی‌ها را تمام کند. دقیقا همان‌ چیزی که انتظار داشتید.هزینه و  قیمت محضر عقد در این مجموعه بر اساس خدمات مجالس نوع سالن و همچنین منو و پذیرایی که انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد 

سالن عقد ایرانی یک مجموعه شیک در شمال تهران برای مراسمات شما

این عمارت لوکس و خاص که در شمال تهران و منطقه الهیه واقع شده همه کارهای شما را برنامه ریزی کرده و خدمات ویژه‌ای را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.وقتی تمامی کارها به عمارت ایرانی سپرده می‌شود؛ خیالتان راحت است کارها به خوبی پیش می‌روند و شما می‌توانید نهایت لذت را از مراسم خود ببرید.

سالن عقد آینه

یکی از سالن های عقد شیک و مجلل عمارت سالن عقد آینه است که با یک سفره عقد فوق العاده و اکسسوری ها و ظروف وکیوم فرمینگ و VIP و لوسترها و لوکیشن های مختلف یک انتخاب عالی برای شما به حساب می آید. 

این اتاق عقد با آینه های ونیزی و تم آبی درباری و نقره ای تزیین شده و می تواند میزبان مراسمات شما باشد. امکان پذیرایی بصورت میان وعده و یا شام و ناهار در این سالن عقد وجود دارد.

تیم تشریفات عروسی ملل

مدیریت این مجموعه زیبا در شمال تهران را تشریفات عروسی ملل بر عهده دارد. این مجموعه با سابقه چنیدن ساله در اجرای مراسمات مختلف و جشن های عروسی یکی از سرشناسان این صنف به شمار می رود و اکنون توانسته مجموعه دیگری را در ذیل تشریفات خود تحت عنوان عمارت ایرانی اجرا و دیزاین کند . تشریفات مجالس ملل آماده برگزاری جشن های عقد و عروسی در بهترین باغ تالارهای تهران است .

سالن عقد ایرانی یک مجموعه شیک در شمال تهران برای مراسمات شما

عکاسی و فیلمبرداری:

بدون شک همه دوست دارند تا لحظات خوب مراسم عقد یا عروسی خودشان را به صورت ثبت شده داشته باشند. اما چطور می‌توان قبل از عروسی مطئمن شد که یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای را برای مراسم پیدا کرده‌اید؟

حتی جستجوی یک آتلیه حرفه‌ای هم دنگ و فنگ خودش را دارد و همین یک مورد کلی وقت از شما خواهد گرفت. اما عمارت عقد ایرانی این مشکل را برای شما حل کرده است.

مدیران این عمارت لوکس جهت راحتی کار شما عزیزان چندین فیلمبردار و عکاس حرفه‌ای را به صورت قراردادی در اختیار دارد. می‌توانید یکی از این افراد را انتخاب کرده و همه چیز را به عمارت ایرانی بسپارید. بهترین عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای به شما معرفی خواهد شد.

پذیرایی از مهمانان:

پدیرایی از مهمانان آن هم به نحو شایسته و درست تنها توسط افراد آموزش دیده امکان پذیر است. در طی برگزاری مراسم خاص و لاکچری شما، افرادی آموزش دیده و مجرب مهمانان شما را در طی مراسم همراهی کرده و نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کنند.

موسیقی و خواننده:

برای برگزاری بهتر مراسم عروسی، موسیقی هم یکی دیگر از خدمات تشریفات عروسی است. استخدام بهترین خواننده ها، موزیسین ها و فراهم کردن بهترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا برای برگزار شدن بهتر جشن عروسی از جمله خدمات تشریفات عروسی است.

آرایشگاه:

برای راحتی کار عروس و داماد، در مجموعه تشریفات عروسی آرایشگاه نیز با مجرب ترین آرایشگرها و تجهیزات آرایشی فراهم شده است.

این تالار به صورت اختصاصی با آرایشگران حرفه‌ای و سالن‌های بسیار لوکس در ارتباط بوده و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

ماشین عروس:

از دیگر خدمات تشریفات عروسی باید به ماشین عروس اشاره کرد که اغلب از بین مدل های گران قیمت ماشین است. عروس و داماد می توانند خودشان ماشین عروس را انتخاب کنند. همچنین ماشین عروس طبق سلیقه عروس و داماد تزئین می شود.

در نهایت شما تنها باید به فکر این باشید که از مراسم خود لذت ببرید و روز شاد و بدون دغدغه‌ای داشته باشید.


کد خبرنگار : 16