تاریخ : 1399,یکشنبه 28 دي11:40
کد خبر : 382838 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

علت سکوت وزارت ورزش در برابر ماجراهای رسول پناه و گل محمدی چیست؟

یکی از نکات جالب در اختلافات کادر فنی و هیات مدیره پرسپولیس که به بدترین شکل ممکن رو شده، سکوت مطلق وزارت ورزش و در راس آن مسعود سلطانی‌فر به عنوان رئیس مجمع این باشگاه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حضور رسول‌پناه به عنوان رئیس هیئت مدیره و نشستن او روی صندلی مدیریت باشگاه درست مثل انتخاب نفرات قبلی جز حاشیه و جنجال بین سرپرست مدیرعامل و سرمربی برای قرمزها چیز دیگری به دنبال نداشته است.

شخص وزیر ورزش یعنی مسعود سلطانی فر پس از گماشتن دوستش در پرسپولیس یعنی دکتر رسول پناه دندانپزشک پرسپولیسی فکرش را هم نمی کرد درگیریهای رسول پناه و گل محمدی کار را به فضای مجازی و انتشار ویدیوهای جنجالی با میلیون ها بازدید و وایرال بکشاند.

در حالی که انتظار می رفت بعد از انتشار بخش اول صحبت های مهدی رسول پناه، وزارت ورزش و سلطانی فر درباره انتقادات و هجمه ها عکس العمل نشان دهند، اما وزارت ورزش و جوانان فعلا در برابر این حاشیه ها سکوت پیشه کرده است.  سکوتی که برخی از آن، به حمایت غیرمستقیم وزیر ورزش از رئیس هیات مدیره پرسپولیس تعبیر کردند که اگر غیر از این بود صدای وزیر باید به عنوان رئیس مجمع این باشگاه خیلی پیشتر از این‌ها در مقابل ماجراهای جنجالی باشگاه پرسپولیس درمی‌آمد. چه زمانی که فایل‌های صوتی  و ویدیویی از رسول پناه لو رفت و چه زمانی که بازیکنان شاخص پرسپولیس این تیم را ترک می کردند. آنطور که گل محمدی می گوید مدیران پرسپولیس پس از جدایی بشار رسن مدعی شدند که تیم نباید به بازیکن متکی باشد و با رفتن بشار اتفاقی برای پرسپولیس نمی افتد.

اختلاف‌نظر هیات مدیره و کادر فنی و همچنین سکوت وزارت در مقابل این این وضعیت باعث شده هواداران معترض چند روز پیش مقابل باشگاه تجمع کنند. تجمعی که البته تعداد زیادی را در بر نمی گرفت و در نهایت با دخالت پلیس به پایان رسید، اما بدون شک پایان داستان این درگیری‌ها نخواهد بود. تا زمانی که وزارت برای حل و فصل این جنجال‌ها و برخورد با اتفاقات داخل باشگاه و تیم وارد میدان نشود،( خصوصاً که یحیی حمایت پیشکسوتان باشگاه را هم به دنبال دارد) وضعیت آرام نخواهد شد

بدون شک اختلافات و حاشیه‌های به وجود آمده به شکل قابل توجهی باعث تضعیف یکی از تیم‌های مدعی لیگ و نایب‌قهرمان آسیا شده و پرسپولیس دو ماهی می شود که رنگ برد را ندیده است.

اوضاعی که اگر به زودی به آن سروسامان داده نشود، می‌تواند قرمزها را به شدت زمین بزند، خصوصاً که به زودی نتیجه اشکالات مدیریتی و عدم تعهد آن در پرداخت‌های مالی مشکل ساز خواهد شد و دردسری به مراتب جدی‌تر برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد.