تاریخ : 1399,سه شنبه 30 دي15:15
کد خبر : 383092 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سرلشکر سلامی:

دست‌ ما همیشه روی ماشه است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما با هیچکس در موضوع دفاع از هویت، استقلال و عزت و شرف خود تعارف نداریم، گفت: دستان‌مان به نیابت از ملت ایران همیشه روی ماشه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه اظهار داشت: اینگونه رزمایش‌ها بخش مهمی از سیاست بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

دست‌ ما همیشه روی ماشه است

سردار سلامی ادامه داد: این رزمایش‌ها برگزار می‌شود تا دشمنان در محاسبات یا برآورده‌های‌شان نسبت به قدرت دفاعی ایران دچار خطای در محاسبه نشوند و اراده ملت ایران برای دفاع از همه دستاوردهای باشکوه انقلاب خود و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و اقتدار خودشان را کامل بدانند.

وی ادامه داد: این رزمایش برای ملت ایران مایه آسایش، آرامش و امنیت و اعتماد به نفس بود و برای دشمنان جمهوری اسلامی این پیام جدی و واقعی را داشت که ما با هیچکس در موضوع دفاع از هویت، استقلال و عزت و شرف خود تعارف نداریم و در مقابل دشمنان همیشه آماده هستیم و دستان‌مان به نیابت از ملت ایران همیشه روی ماشه است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: فرزندان انقلابی این ملت چه در مرزها و چه در قلب سرزمین و اعماق سرزمین‌های دوردست آمادگی دارند که از این ملت در همه شرایط دفاع کنند. البته ما از ملت ایران صمیمانه تشکر می‌کنیم و قدردان آنها هستیم و خود را فدایی آنها می‌دانیم که در سخت‌ترین لحظه‌های تاریخ صفحات زرینی از شجاعت، صبر، ایستادگی و ثبات قدم آفریدند و الهام‌بخش ما در حرکت‌های دفاعی شدند.

وی تاکید کرد: ما مطمئنیم که همه روندهای سیاسی و امنیتی همانطور که تا امروز به نفع ملت ایران رقم خورده از این به بعد هم همینگونه خواهد بود.

سردار سلامی: ملت عزیز ایران و همه جهان امروز انحطاط، زوال، سردرگمی و درماندگی دشمنانی که به ظاهر بزرگ بودند را می‌بینند و در عین حال می‌بینند این ملت چقدر عزیز و مقتدر بر سر آرمان‌ها و اصول خود ایستاده است.