تاریخ : 1399,سه شنبه 30 دي17:19
کد خبر : 383113 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ارائه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران هفته آینده به شورا

رییس شورای اسلامی شهر تهران از ارائه بودجه سال آینده شهرداری تهران به شورا ظرف هفته آینده خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محسن هاشمی در پایان دویست و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات امروز شورا گفت: در نشستی که صبح امروز به مناسبت تجلیل از سفیران پاک برگزار شد نسبت به عدم تحقق بودجه های مربوط به حمل و نقل عمومی اعتراض ویژه ای کردیم و درخواست کردیم یک کمپین مبارزه با عدم پرداخت بودجه حمل و نقل در کشور شروع شود، چرا که حمل و نقل عمومی در کلانشهرها به دلیل آلودگی هوا باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. همچنین امروز بحث باغات و نامگذاری ها در دستور بود و پرونده های نامگذاری تصویب شد.

وی ادامه داد: شهردار تهران اعلام کرد بودجه سال ۱۴۰۰ را در جلسه بعد ارائه می دهند و امیدواریم در یک ماه آینده رسیدگی به بودجه را در دستور صحن بگذاریم.

وی درباره برخی اختلاف نظرات در بررسی پرونده باغات گفت: مساله باغات بسیار حساس است و اعضا اختلاف نظرهایی درباره پرونده هایی که سال های گذشته باغ و یا غیرباغ تشخیص داده شده، دارند.سعی کردیم این اختلاف نظر بین دو کمیسیون معماری و شهرسازی و محیط زیست حل شود که به نتیجه نرسید و قرار شد یک جلسه هم اندیشی داشته باشیم تا در این باره تصمیم گیری شود.