تاریخ : 1399,سه شنبه 30 دي20:07
کد خبر : 383125 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بررسی اعتراض به تیم پزشکی ورودی دانشگاه فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اگر کسی به تیم پزشکی ورودی دانشگاه فرهنگیان اعتراض داشته باشد باید دوباره اعتراض بزند و اعتراض آن به کمیسیون پزشکی استان ارجاع داده و در این کمیسون بررسی می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، احمد اسکندری‌نسب  منبی بر اینکه «چرا از ممنوعیت استخدام افراد عینکی در آموزش و پرورش تبعیت نمی‌شود؟» اظهار داشت: ورود به دانشگاه فرهنگیان مسیر آن از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش است و در زمان اعلام اسامی دانشگاه فرهنگیان سه برابر ظرفیت اعلام می‌شود.

بررسی اعتراض به تیم پزشکی ورودی دانشگاه فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: فرد پذیرفته شده در مصاحبه‌های تخصصی، مانند روانشناسی، وضعیت ظاهری و در نهایت مراحل گزینش شرکت می‌کند

وی بیان داشت: یک تیم پزشکی در حین مصاحبه، افراد را می‌سنجند و اینها دستورالعمل‌های بالادستی  و وزارت آموزش و پرورش است که بر اساس ان انجام می‌شود و اگر نمره چشم فردی از آن سطح تعیین شده بالاتر باشد در معاینات پزشکی رد خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اگر کسی به تیم پزشکی اعتراض داشته باشد باید دوباره اعتراض بزند و اعتراض آن به کمیسیون پزشکی استان ارجاع داده و در این کمیسون بررسی می‌شود.

اسکندری‌نسب خاطرنشان کرد: تاکنون کسی با این مشکل به من مراجعه نکرده، ایشان به من مراجعه کند، اگر راهی وجود داشته باشد کمکش می‌کنم زیرا هم رتبه خوبی دارد و هم از منطقه محرومی است.