تاریخ : 1399,دوشنبه 06 بهمن21:04
کد خبر : 383778 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

برتری آلومینیوم اراک مقابل سرخپوشان تهران

تیم آلومینیوم اراک موفق شد با برتری مقابل تیم پرسپولیس تهران سه امتیاز شیرین هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال را از آن خود کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ عصر امروز در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ذ تیم آلومینیوم اراک موفق شد با سه گل در برابر پرسپولیس تهران به برتری دست یابد.

ر این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد تیم آلومینیوم اراک موفق شد با دو گل حامد پاکدل و شاهین توکلی در برابر پرسپولیس تهران به پیروزی رسیده و سه امتیاز شیرین این دیدار را از آن خود کند.

تنها گل پرسپولیس را کمال کامیابی نیا به ثمر رساند.

تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه امام خمینی(ره) به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول شاگردان رسول خطیبی با نتیجه دو بر یک از سد سرخ‌پوشان پایتخت عبور کردند.

داور: محمد کاظمی

کمک ها: محمد عطایی و علی احمدی

کارت زرد: اسماعیل شریفات از آلومینیوم و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس

کارت قرمز: -

گل‌ها: شاهین توکلی(20) و حامد پاکدل(30) برای آلومینیوم- کمال کامیابی‌نیا(7)

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، سیدمهدی حسینی، امید سینک، میثم آقایی، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل و مصطفی احمدی

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، احسان حسینی، مهدی شیری ، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، احمد نوراللهی، وحید امیری و مهدی عبدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی