تاریخ : 1399,یکشنبه 03 اسفند21:26
کد خبر : 386689 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

قمی:

سامان دادن به سبک زندگی دیجیتالی ضروری است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمن به بنیان خانواده هجمه کرده و از این رو سامان دادن سبک زندگی مردم در عصر دیجیتال و گام برداشتن در مسیر احیای روش صحیح زندگی ضروری شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم رونمایی از سبد اول محصولات زندگی تبیان اظهار داشت: دشمنان به بنیان خانواده هجمه کرده‌اند که آسیب بزرگی را رقم زده است.

وی گفت: گام برداشتن در مسیر احیای زندگی و نزدیک‌تر شدن به مسیر زندگی ائمه اطهار(ع)، پیدا کردن مسیر صحیح زندگی افراد و خانواده‌ها در عصر شبکه‌ها و دیجیتال است.

قمی بر ضرورت سامان دادن به سبک زندگی افراد در زندگی دیجیتالی و عصر فضای مجازی تأکید کرد و گفت:  این موضوع یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب (عبور از چهل‌سالگی انقلاب) بوده است.

وی توضیح داد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، هجمه به خانواده‌ها از سوی دشمنان را جدی توصیف کرده‌اند و خواستار جهاد همه‌جانبه و هوشمندانه برای مقابله با این آسیب شده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در شرایطی که زندگی دیجیتال ابعاد مختلف زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده است، چاره‌ای جز اقدام هوشمندانه نداریم و باید حرف جدیدی از جنس پیشرفت و آماده کردن جوانان در این فضا داشته باشیم.

وی گفت: در این مسیر هم چشم امید به جوانان است؛ جوانانی که در جامعه‌ای مذهبی ریشه دارند و می‌توانند با آماده شدن برای حضور هوشمندانه در عرصه زندگی دیجیتال نقش فعالی ایفا کنند.