تاریخ : 1399,دوشنبه 04 اسفند21:14
کد خبر : 386822 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

شرط شهرداری تهران برای واگذاری دو ورزشگاه به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

مشاور شهردار تهران گفت: شهرداری آمادگی دارد همزمان با انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان مبنی بر واگذاری زمین‌های ضروری برای توسعه مترو و حمل و نقل عمومی در خصوص واگذاری ورزشگاه‌ به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اقدام کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ غلامحسین محمدی، مشاور شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره واگذاری دو ورزشگاه به وزارت ورزش اظهارداشت: هواداران محترم باشگاه‌های محبوب پرسپولیس و استقلال، پیرو توافقی که در مورد انتقال اسناد مالکیت دو ورزشگاه کمپ مرحوم حجازی و شهید کاظمی به نام باشگاه‌های پرطرفدار پایتخت انجام شده است، شهرداری تهران با جدیت در حال پیگیری موضوع است.

وی افزود: شهرداری آمادگی دارد همزمان با انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان (واگذاری زمین های ضروری برای توسعه مترو و حمل و نقل عمومی) در خصوص واگذاری ورزشگاه‌ها اقدام کند.

  مشاور شهردار تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری بیشتر طرفین این اقدام حمایتی از ورزش کشور که با وجود ارزشمندی بالای ورزشگا‌ه‌ها نسبت به املاک در لیست واگذاری، برای توسعه ورزش و نشاط شهروندان و کمک عملی به دو باشگاه محبوب پرسپولیس و استقلال است به سرعت عملیاتی شود.

به گزارش فارس، امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران پیش از این درباره موضوع واگذاری دو ورزشگاه گفت: این مسأله  باید حتماً به تصویب شورای شهر تهران برسد. شهرداری تهران برای اجرای پروژه‌های شهری نیاز به همکاری با وزارتخانه‌ها دارد و این اقدام نیز در همین راستاست.

وی گفت: در 30 سال گذشته تهاترهای مختلفی بین شهرداری و سازمان‌های دولتی صورت گرفته است. هر چند در حال حاضر شهرداری، دولت و بسیاری از دستگاه‌ها به دلیل کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمن در مضیقه مالی قرار دارند، ولی این اقدام در جهت توسعه سرانه ورزشی شهر و کمک به نشاط و شادابی شهروندان ورزش دوست تهرانی صورت خواهد پذیرفت.