تاریخ : 1399,سه شنبه 05 اسفند12:13
کد خبر : 386870 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

انصراف نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال جدی‌تر شد

در فاصله کمتر از یک هفته تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، شایعه انصراف یکی از نامزدها در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  وقتی در بررسی صلاحیت ها، حیدر بهاروند سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ جا ماند و صلاحیت مصطفی آجرلو، شهاب عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی تایید شد، با توجه به فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان این شایعه به گوش می رسید که احتمال کناره گیری کریمی به خاطر ناراحتی و شرایط بد روحی وجود دارد اما علی کریمی همان موقع این شایعه را تکذیب کرد و گفت حتی اگر هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات نداشته باشد تا پایان در صحنه می ماند.

علی کریمی دنبال برد و باخت نیست و به نظر می رسد هدفش این است که وجاهت مجمع را به چالش بکشد اما در میان سایر نامزدها یک نفر برایش برد و باخت اهمیت بالایی دارد. کسی که عادت کرده همیشه انتصاب شود و آخرین انتخاباتی که تجربه کرده هم دست کمی از انتصاب نداشته و حضار با بالا بردن دست، رای به برتری او دادند!

در فاصله کمتر از یک هفته تا انتخابات فدراسیون فوتبال، شایعه کناره گیری یکی از نامزدها که پیشاپیش خودش را برنده می دانست، هر روز بیشتر به واقعیت نزدیک می شود. این نامزد که حامیانش به او قول داده بودند حمایت وزارت ورزش را به همراه خواهد داشت، بعد از نام نویسی در انتخابات، خودش را پیشاپیش پیروز انتخابات دهم اسفند می دانست چراکه افرادی در بدنه فدراسیون فوتبال نیز حامی اش بودند اما پس از تایید صلاحیت ها و با جدی تر شدن رایزنی ها، احساس کرد وزارت ورزش آن برش لازم برای کنترل مجمع را ندارد. با این حال، از دور رقابت کنار نکشید و حتی به اتفاق دو نامزد دیگر در برنامه مناظره گونه ای که فوتبال برتر ترتیب داد، شرکت کرد اما حالا جدی تر از قبل، خبر انصراف او به صورت غیر رسمی در محافل فوتبالی پیچیده است.

آنهایی که دیروز هنگام ضبط ویژه برنامه انتخابات فوتبال برتر حضور داشتند تاکید می کنند نامزد موردنظر به هیچ وجه روحیه یک نامزد پیروز را نداشت و انگار فقط برای رفع تکلیف در برنامه حاضر شده بود.