تاریخ : 1399,چهارشنبه 06 اسفند14:01
کد خبر : 386978 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

چرا اتلتیکو در بازی برگشت برابر چلسی شانس صعود ندارد؟

اتلتیکومادرید در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب چلسی شد و تاریخ نشان می دهد این تیم شانس صعود نخواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتلتیکومادرید سه شنبه شب در یک نمایش ضعیف در خانه با یک گل مغلوب چلسی شد و برای جبران نتیجه در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری خواهد داشت. تاریخ نشان می دهد با کسب چنین نتیجه ای شانس صعود ندارد. به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) روخی بلانکو هرگز نتوانسته است پس از شکست در بازی خانگی به مرحله بعد صعود کند. این تیم هفت بار تلاش کرده است که همیشه در این زمینه ناکام مانده است.

اتلتیکو با هدایت دیگو پابلو سیمئونه نخستین شکست خانگی اش را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان تجربه کرد. این اتفاق در لیگ اروپا رخ داده است که در سال ۲۰۱۳ مغلوب روبین کازان شد و در بازی برگشت با وجود پیروزی یک بر صفر از صعود بازماند.

اتلتیکو در هشت بازی پیاپی است که دروازه اش باز می شود، اتفاقی که در دوران سیمئونه برای اولین بار رخ داد. تیم های ایبار، والنسیا، کادیس، سلتاویگو، گرانادا، لوانته (دو بار) و چلسی برابر روخی بلانکو گلزنی کردند. آخرین باری که تیم مادریدی چنین آماری را به ثبت رسانده بود به سال ۲۰۱۰ برمی گشت که کیکه سانچس فلورس هدایتش را بر عهده داشت.