تاریخ : 1399,پنجشنبه 14 اسفند17:31
کد خبر : 387835 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

چراغ سبز سرمربی آلمانی برای حضور روی نیمکت رئال

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، برای حضور روی نیمکت رئال مادرید چراغ سبز نشان داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، رئال مادرید پس از کسب چهار عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ طی پنج سال دچار تغییرات گسترده شد و کریستیانو رونالدو و زین الدین زیدان از این تیم جدا شدند.

چراغ سبز سرمربی آلمانی برای حضور روی نیمکت رئال

جدایی زیدان از جمع کهکشانی‌ها باعث شد که در آن مقطع از یولیان ناگلزمان، سرمربی وقت هوفنهایم به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت رئال مادرید نام برده شود اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و خولن لوپتگی به عنوان سرمربی لوس بلانکوس انتخاب شد.

چراغ سبز سرمربی آلمانی برای حضور روی نیمکت رئال

در این بین بسیاری اعتقاد دارند سرمربی آلمانی بالاخره در آینده هدایت کهکشانی‌ها را برعهده خواهد گرفت و اکنون خود او نیز در جدیدترین مصاحبه اش برای هدایت رئال مادرید چراغ سبز نشان داده است. ناگلزمان گفت: " من سعی می کنم هر مرحله از زندگی حرفه ای خود را تجزیه و تحلیل کنم اما این کار آسان نیست زیرا شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد. در هر صورت داشتن یک برنامه مهم است.

بله، این اتفاق افتاده است(پیشنهاد رئال به ناگلزمان).  خوزه آنخل سانچز با من تماس گرفت اما قطعا تنها کسی نبودم که با او در این زمینه ارتباط برقرار شده است. او می خواست ایده ها و فلسفه من را بداند.  فکر می کنم با ماندن در آلمان تصمیم درستی گرفتم.

چراغ سبز سرمربی آلمانی برای حضور روی نیمکت رئال

ناگلزمان در ادامه گفت: "رئال مادرید یکی از بزرگ ترین باشگاههای اروپا است.  اگر در آینده با من تماس بگیرند، ممکن است جواب دیگری دریافت کنند.  اما دو سال پیش قدم درست را برداشتم.  من آماده نبودم، وقت یادگیری زبان را نداشتم، فاقد تجربه بودم و با هوفنهایم فقط یک بازی در اروپا انجام داده بودم."