تاریخ : 1399,شنبه 16 اسفند21:44
کد خبر : 388049 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

پیروز قربانی علت نرفتن به استقلال را گفت

مربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به رد درخواست مجیدی برای حضور در استقلال گفت: درست نبود که در میانه راه تیمم را رها کنم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازفارس، پیروز قربانی در مورد نرفتن به استقلال اظهار داشت: قسمت نبود که این اتفاق بیفتد، اما یکی از دلایل اصلی  این بود که نمی‌خواستم از سایپا جدا شوم؛ این عین واقعیت است.

پیروز قربانی علت نرفتن به استقلال را گفت

وی ادامه داد: به کسانی که تیم شان را در میانه فصل رها می‌کردند گیر می‌دادم، اما وقتی فکر کردم دیدم صحیح نیست که خودم این کار را انجام دهم.