تاریخ : 1400,چهارشنبه 18 فروردين18:18
کد خبر : 391269 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تعویق زمان بازگشت دانشجویان به خوابگاه‌ها

زمان بازگشت دانشجویان خوابگاهی دانشگاه الزهرا به تعویق افتاد و این پروسه به جای ۲۱ فروردین از روز ۴ اردیبهشت انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، دانشگاه الزهرا زمان و نحوه بازگشایی خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویانی که اسکان آنها در این مراکز برای نیم سال دوم تحصیلی  1399 - 1400 تایید شده است را اعلام کرد.

تعویق زمان بازگشت دانشجویان به خوابگاه‌ها

براین اساس دانشجویانی که صرفا برای تعطیلات نوروزی خوابگاه را ترک نموده بودند با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت قرمز شهر تهران، مصوبات هیات رئیسه دانشگاه الزهرا و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و حفظ سلامت دانشجویان زمان بازگشت آنها از روز شنبه ۲۱ فروردین به روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

همچنین دانشجویانی که علایم بیماری کرونا یا سرماخوردگی دارند یا در دوره قرنطینه بعد از بیماری یعنی تا دو هفته شروع بیماری قرار دارند قبل از اطمینان از سلامت خود از مراجعه به خوابگاه خودداری کنند.

دانشجویان تایید شده ساکن در خوابگاه هنگام مراجعه حضوری از تاریخ ۴ اردیبهشت ماه جاری به بعد ملزم به مراجعه اداره بهداشت دانشگاه و اخذ تاییدیه سلامت هستند. همچنین این دانشجویان در صورت داشتن علایم مشکوک به بیماری کرونا مجاز به ورود به خوابگاه نبوده و به قرنطینه منتقل می شوند.

دانشجویان واجد شرایط اسکان که تاکنون موفق به حضور درخوابگاه نشده اند لازم است به شرایط پذیرش اعلام شده از طریق سایت دانشگاه الزهرا و فرآیند طراحی شده توجه و از مراجعه حضوری به خوابگاه خودداری کنند.