تاریخ : 1400,پنجشنبه 19 فروردين19:24
کد خبر : 391432 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

زرین آمیزی:

افزایش تعداد شهر‌های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی‌شود

سخنگوی سازمان سنجش گفت: بالا رفتن آمار تعداد شهر‌های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی‌شود و آزمون در موعد مقرر برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، فاطمه‌زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره برگزاری آزمون وکالت صبح فردا ۲۰ فروردین ماه در شرایط حساس شیوع کرونا در کشور اظهار داشت: آزمون وکالت با هماهنگی‌های صورت گرفته با نهاد‌های نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

افزایش تعداد شهر‌های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی‌شود

زرین‌آمیزی با بیان اینکه بالا رفتن آمار تعداد شهر‌های قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی‌شود، ادامه داد: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۷۶ نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده‌اند و آزمون پروانه وکالت وکلای دادگستری با هماهنگی با نهاد‌های نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر در ۸۴ شهرستان در صبح روز جمعه ۲۰ فروردین برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: چینش صندلی‌ها در حوزه‌های امتحانی با فاصله ۱.۵ متر از یکدیگر صورت گرفته است. افزایش شهر‌های محل برگزاری آزمون و جابجایی خارج از استانی وجود ندارد و تردد بین شهری هم برای داوطلبان به حداقل رسیده است.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد متقاضیان شرکت در این آزمون انجام شده و بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان برای حاضر شدن در شهر محل آزمون وجود ندارد.