تاریخ : 1400,یکشنبه 22 فروردين20:24
کد خبر : 391773 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سخنرانی سالانه پوتین در خصوص دوران پسا کرونا خواهد بود

سخنگوی کاخ کرملین از لزوم به کارگیری اقدامات حمایتی لازم برای توسعه روسیه در دوران پسا کرونا به عنوان موضوع اصلی سخنرانی سالانه رئیس جمهور این کشور خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سخنگوی کاخ کرملین از تمرکز «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بر اقدامات لازم درخصوص حمایت از توسعه کشورش در دوران پسا کرونا به عنوان موضوع اصلی سخنرانی سالانه وی خبر داد.

بر اساس این گزارش، «دیمیتری پسکوف» در جریان نشست مطبوعاتی خود گفت که روسیه همچنان در حال تلاش برای برون رفت از بحران مربوط به بیماری همه گیر کرونا بوده ولی همچنان مشخص نیست چه مقدار زمان برای دستیابی به این هدف لازم است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه برون رفت از بحران ناشی از کرونا بسیار ضروری است، گفت که مسکو از الان به فکر جبران خسارات و تبعات عمدتاً اقتصادی ناشی از این بیماری در روسیه است.

پسکوف تاکید کرد: ما نه تنها نیازمند جبران خسارات وارد آمده (ناشی از کرونا) هستیم، بلکه باید به سمت مسیر توسعه نیز حرکت کنیم. در هر صورت، مسلماً در خصوص این موضوع در سخنرانی (سالانه پوتین) بحث خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه کشورش نیازمند اقدامت سیستماتیک و سازمان یافته حمایتی در دوران پسا کرونا است، در خصوص سخنرانی سالانه پوتین افزود: رئیس جمهور طبق معمول همیشه سخنرانی خواهد داشت. من فکر می‌کنم پرداختن این موضوع در سخنرانی امسال وی اجتناب ناپذیر است.