تاریخ : 1400,سه شنبه 24 فروردين18:21
کد خبر : 392030 - سرویس خبری : دریافت برنامه

با اپ «Soul Browser 1.2.31»؛

مرورگر وب تاریک سریع و قدرتمند روح برای اندروید +دانلود

اپلیکیشن Soul Browser مرورگری قدرتمند است که می تواند با توجه به خواست و نیاز کاربران تلفن های هوشمند شخصی سازی شود و امکاناتی بسیار جالب تر و متنوع تر از سایر مرورگر ها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اتصال به اینترنت به جرات یکی از مهم ترین و اصلی ترین قابلیت هایی است که شما می توانید با تلفن های هوشمند خود به آن دست پیدا کنید. برای جست و جوی هدفمند و آسان در فضای اینترنت ابزار های زیادی مورد استفاده واقع می شوند که مرورگر ها مهم ترین آن ها هستند. مرورگر های متعددی وجود دارند که از آن ها می توان با توجه به سیستم عامل تلفن هوشمند و همچنین انتظارات موجود استفاده نمود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» با وجود تنوع زیادی که در این حوزه وجود دارد اما همچنان مرورگر هایی مانند کروم و یا فایرفاکس بیشترین محبوبیت را به خود اختصاص می دهند. یک مرورگر خوب باید بتواند برای شما امکانی را فراهم سازد تا به سادگی هر چه تمام تر در تمامی سایت ها و همین طور صفحات اینترنت جست و جو کنید و سپس به آنچه می خواهید دست پیدا کنید و در عین حال از امنیت بالایی بهره مند باشید. در ادامه این متن مرورگری را به شما معرفی خواهیم کرد که ضمن ارائه امنیت بالا می تواند دسترسی دقیق و گسترده را نیز در اختیار شما بگذارد.

آشنایی با شناسنامه برنامه Soul Browser

اپلیکیشن Soul Browser از نمونه برنامه هایی است که توسط استودیو برنامه سازی Soul Soft طراحی و تولید شده است. این اپلیکیشن تاکنون بیش از 100 هزار بار در گوگل پلی توسط کاربران دانلود شده است و همچنین توانسته است امتیاز 4.6 از 5 را از دیدگاه مخاطبان خود به دست بیاورد. این اپلیکیشن یک مرورگر کامل خواهد بود و ابزاری است که به شما برای داشتن تلفن هوشمندی با قابلیت های گسترده تر و قوی تر کمک می کند.

بی هیچ نشانی

یکی از قابلیت های شگفت انگیزی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می دهد، جست و جو و استفاده از اینترنت بدون به جا گذاشتن هر گونه رد و نشانی است. تاریخ جست و جو هایی که در اینترنت انجام داده ایم و یا سایت هایی که از آن ها بازدید کرده ایم از مجموعه اطلاعاتی است که اغلب ترجیح می دهیم کسی از آن ها خبر نداشته باشد. این مرورگر چیزی که می خواهید را در اختیار شما قرار می دهد شما می توانید به حالت ناشناس در فضای اینترنت جست و جو کنید و هیچ آثاری از فعالیت های خود حتی در تاریخچه مرورگر باقی نگذارید. شما می توانید با توجه به خواست خود این حالت را فعال و یا غیر فعال کنید.

مطالعه صوتی سایت ها

اپلیکیشن Soul Browser می تواند یک ابزار بسیار عالی برای افراد نابینا باشد و یا برای افرادی که می خواهند مطالب موجود در سایت های مختلف را به جای اینکه بخوانند، بشنوند. شما می توانید با وارد شدن به صفحات مورد نظر خود، قسمتی را که می خواهید بشنوید را انتخاب کنید و سپس از دستیار صوتی برنامه بخواهید تا آن را برای شما به شکل آوا پخش کند. شما می توانید از صدا های پیش فرض متفاوتی برای پخش صوتی نوشته ها استفاده کنید. این قابلیت می تواند برای افراد بسیاری کاربردی باشد حتی می خواند یک ابزار بسیار کاربردی برای افراد بی سواد و یا کم سواد باشد.

تبدیل به فایل

ممکن است شما قصد این را داشته باشید تا مطالب و یا محتوای متنی یک سایت را در حالت آفلاین نیز مطالعه کنید. در صورتی که چنین قصدی دارید می توانید از این اپلیکیشن کمک بگیرید. شما می توانید صفحه مورد نظر خود و متن مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس در مدت زمانی بسیار کم این محتوا را به شکل فایل pdf تحویل بگیرید و در حافظه تلفن هوشمند خود ذخیره نمایید. چنین آیتمی می تواند به شما برای انجام تحقیقاتتان و یا ثبت و ذخیره هر چه سریع تر متون مورد نظر و اطلاعات مورد نیازتان کمک کند. فایل هایی که به این صورت تهیه می کنید در پوشه اختصاصی این مرورگر در تلفن هوشمند تان ذخیره خواهد شد که دسترسی به آن را آسان تر می سازد.

این مرورگر با سرعت باور نکردنی خود توانسته یکی از اپلیکیشن های برتر گوگل پلی در ماه های اخیر باشد. اگر به دنبال مرورگر هایی با سرعت زیاد هستید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله 9 مرورگر اندروید برای دانلود فایل در سریع ترین زمان ممکن را مطالعه فرمایید.

محیط کاربری Soul Browser مطابق میل کاربر

به جرات می توان گفت که اپلیکیشن Soul Browser به شما این اجازه را می دهد تا آن فضایی را که دوست دارید طراحی نمایید. شما می توانید از دو آیتم لایت مود و همچنین دارک مود استفاده کنید از سوی دیگر شما قابلیت این را خواهید داشت تا آیتم هایی را که بیشتر به آن ها احتیاج پیدا می کنید را در نوار ابزار جایگذاری کنید و بدین ترتیب نوار ابزار اختصاصی خود را داشته باشید.

محیط کاربری این مرورگر به شما این اجازه را خواهد داد تا چندین تب را به شکل همزمان مدیریت کنید و صفحات را برای خود نشانه گذاری کنید. شما می توانید از صفحات مورد علاقه خود یک کالکشن بسازید و آن ها را در دسته بندی های مختلف و با نام گذاری های متنوع برای خود ثبت نمایید. در صورتی که از سایتی بیش از حد بازدید می کنید می توانید آدرس آن سایت را برای خود پین کنید تا دسترسی به آن برای شما آسان تر و سریع تر باشد. به طور کلی استفاده از این مرورگر آسان خواهد بود و شما می توانید سریعا با تمامی قابلیت های آن آشنا شده و آن ها را به کار بگیرید.

شما می توانید این اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی دانلود نمایید. برای کامل شدن دسترسی شما به ایتم ها و قابلیت ها لازم است که پرداخت های درون برنامه ای انجام بدهید. مرورگر Soul Browser دسترسی های قوی و بدون قطعی به شما ارائه خواهد داد. شما خواهید توانست در محیط این مرورگر از قابلیت دانلود بهینه فایل ها نیز بهره مند شوید و همچنین می توانید از محیط همین برنامه برای باز کردن فایل های تصویری، ویدئویی و صوتی خود استفاده نمایید. حجم این برنامه متناسب است و چندان بالا نیست و از سوی دیگر سازگاری خوبی با سایر سطوح قدرت سیستم عامل ها از خود نشان خواهد داد.