تاریخ : 1400,شنبه 28 فروردين17:24
کد خبر : 392496 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تاکید رئیس دانشگاه مذاهب بر جذب حداکثری دانشجویان نخبه خارجی

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان یک دانشگاه بین‌المللی وظیفه دارد که با استفاده از ظرفیت های علمی کشور، امکان جذب حداکثری دانشجویان نخبه خارجی را برای سال تحصیلی جدید فراهم کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سید محمد حسینی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در دومین جلسه هیات رئیسه این دانشگاه در سال جاری گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان یک دانشگاه بین‌المللی وظیفه دارد که با استفاده از ظرفیت های علمی کشور، امکان جذب حداکثری دانشجویان نخبه خارجی را برای سال تحصیلی جدید به دو صورت حضوری و غیر حضوری فراهم کند.

تاکید رئیس دانشگاه مذاهب بر جذب حداکثری دانشجویان نخبه خارجی

حسینی در این جلسه ماه رمضان را ماه تقرب به خداوند دانست که آغازش رحمت، میانه اش مغفرت و پایانش رهایی از آتش دوزخ است و درهای آسمان از شب اول این ماه تا پایان باز است و تاکید کرد: باید با اغتنام این فرصت به تهذیب نفس و کسب کمالات معنوی بپردازیم.

️رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در بخش دیگری از این جلسه با تاکید بر نکوداشت مقامِ شخصیت های تقریبی   در داخل و خارج از کشور گفت: تدوین تقویم وحدت و فعالیت پژوهشی و  فرهنگی برای تبیین شخصیت مشاهیر تقریبی و گرامی داشت مناسبتهای مشترک،  عامل موثری در همبستگی و اخوت مسلمانان است.

️حسینی همچنین به راه اندازی  شورای جذب اشاره کرد و گفت: با دعوت از شخصیت های فرهنگی با تجربه و آشنا با مسائل منطقه و جهان زمینه های پذیرش دانشجویان خارجی ارتقاء خواهد یافت.

گفننی است ️در این جلسه بر تقویت و گسترش شعب استانی تاکید و پیرامون چگونگی برگزاری روز استاد بحث و تبادل نظر شد.

️در ادامه نشست گزارشی از سفر معاونان آموزشی و فرهنگی دانشجویی به زاهدان و وضعیت واحد دانشگاه در استان سیستان و بلوچستان، ارائه و مسائل این واحد دانشگاهی بررسی و برای تقویت آن تصمیماتی اتخاذ شد.