تاریخ : 1400,شنبه 28 فروردين18:31
کد خبر : 392509 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آخرین مهلت ثبت نمرات معرفی به استاد در دانشگاه خوارزمی

معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی آخرین مهلت ثبت نمرات معرفی به استاد دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه برای نیم سال جاری و نیم سال تابستان را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی، دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه خوارزمی که در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ درس معرفی به استاد دارند، باید توجه داشته باشند که مهلت ثبت نمرات معرفی به استاد توسط اساتید دانشگاه در سامانه گلستان تا ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۰ است.

همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه خوارزمی که در نیم سال تابستان درس معرفی به استاد بر خواهند داشت، باید توجه داشته باشند که مهلت ثبت نمرات معرفی به استاد توسط اساتید دانشگاه در سامانه گلستان  تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ است.

بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه خوارزمی برای نیم سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹، حذف اضطرای دروس در بازه ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود. همچنین پیش ثبت‌نام ترم جدید برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ از یکم تا ۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ است و دانشجویان سال تحصیلی۱۴۰۰ -۱۳۹۹ از یکم تا ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند نسبت به ارزشیابی اساتید خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است، پایان کلاس‌های درسی دانشجویان ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و امتحانات از ۳۱ خرداد ماه تا ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.