تاریخ : 1400,سه شنبه 31 فروردين22:47
کد خبر : 392894 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جهانگیری از کارکنان بهشت زهرا تجلیل کرد

معاون اول رئیس جمهور گفت: کارکنان بهشت زهرا(س) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با تمام وجود برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های درگذشتگان در صحنه حاضر شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در آیین تجلیل از کارکنان سالن‌های تطهیر در محل غسالخانه سازمان بهشت زهرا(س) اظهار کرد: مایه افتخار است که در نهایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام آیین‌های دینی و احترام به متوفی و خانواده آن‌ها، خدمات به مردم در زمان شیوع بیماری کرونا انجام شده است.

وی با اشاره به گزارش‌های مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در زمینه اقدامات انجام شده در طول شیوع بیماری کرونا توسط کارکنان این سازمان گفت: پس از دریافت این گزارش‌ها به این جمع‌بندی رسیدم که قدردانی در طی یک یادداشت از کارکنان این سازمان کافی نیست و باید در خدمت این عزیزان حاضر شده و مراتب قدردانی هیأت دولت جمهوری اسلامی را خدمت این زحمت‌کشان و بزرگواران اعلام کنم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه زمانی که یکی از هموطنان فوت می‌کند و با وجود اینکه نزدیکترین افراد متوفی تحت تأثیر هستند اما برای تدفین جرأت نزدیک شدن به جنازه عزیز از دست رفته خود را ندارند، ادامه داد: در چنین شرایط سختی گروهی اعلام آمادگی کردند و با تمام وجود در صحنه حضور یافتند.

جهانگیری تصریح کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا دفن فوت شدگان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و آیین‌های غسل و تدفین با توجه به منویات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با وجود چنین شرایط سخت کاری حتی یک نفر نیز از کارکنان بهشت زهرا و سالن‌های تطهیر جان خود را بر اثر بیماری کرونا از دست نداد و با اقدامات انجام شده مبتلایان نیز در آغوش خانواده‌های خود بازگشتند، بیان کرد: در زمان اوج و پیک کرونا در کشور ادارات دولتی تعطیل شده و یا با حضور یک سوم کارکنان خود دورکاری می‌کنند اما کارکنان بهشت زهرا(س) در سه شیفت کاری به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به طولانی شدن و استمرار بحران کرونا در کشور عنوان کرد: مجموعه کارکنان بهشت زهرا(س) در طول این دوران با تمام وجود برای خدمت رسانی به خانواده‌های درگذشتگان در صحنه حاضر شدند.

جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بهشت زهرا(س) به دلیل دفن شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعین سلامت و آتش نشان برای همه ایرانیان خاطره انگیز است، افزود: همه ایرانیان برای الهام گرفتن از روح و راه شهدا به این مکان معنوی سر می‌زنند.