تاریخ : 1400,شنبه 04 ارديبهشت18:22
کد خبر : 393259 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

اولین خرید بزرگ لیورپول قطعی شد

ابراهیم کوناته، مدافع 21 ساله و فرانسوی لایپزیش در آستانه انتقال به لیورپول قرار گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، لیورپول در فصل جاری مشکلات فراوانی را از نظر دفاعی تجربه کرده و هرگز قادر به تکرار عملکرد درخشان فصل قبل نبود. ویرژیل فن دایک و جو گومز، دو مدافع وسط این تیم در همان اوایل فصل دچار مصدومیتی طولانی مدت شده و تقریبا کل فصل را از دست دادند و آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول نیز دچار افت فاحشی شد تا شرایط برای یورگن کلوپ و تیمش دشوارتر از قبل شود.

اولین خرید بزرگ لیورپول قطعی شد

اما لیورپول از همین حالا در فکر تقویت خط دفاعی خود برای فصل بعد است و نشریه گاردین مدعی شد اولین خرید بزرگ آنها در این بخش نهایی شده است. به نظر می رسد لیورپول با ابراهیم کوناته، مدافع لایپزیش به توافق کامل دست یافته و این بازیکن با قراردادی پنج ساله به ارزش 35 میلیون یورو در تابستان راهی استادیوم آنفیلد خواهد شد.

این در حالیست که لیورپول ابتدا به دنبال دایوت اوپامکانو، دیگر مدافع جوان و فرانسوی لایپزیش بود، اما این بازیکن خیلی زود با باشگاه بایرن مونیخ برای فصل بعد به توافق دست یافت. ابراهیم کوناته متولد سال 1999 بوده و در حغال حاضر برای تیم زیر 21 سال فرانسه بازی می کند. با خرید این بازیکن، یورگن کلوپ به فکر بیمه کردن خط دفاعی لیورپول برای سال های آینده است. البته از ابتدای فصل بعد کلوپ دوباره ویرژیل فن دایک و جو گومز را نیز در اختیار خواهد داشت.