تاریخ : 1400,یکشنبه 05 ارديبهشت12:56
کد خبر : 393310 - سرویس خبری : ورزشی

لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال ۲- الدحیل ۲؛ امید و راه باز برای صعود/دو بازی سرنوشت‌ساز و ۶ امتیاز دست‌نخورده

استقلال موفق نشد در دومین دیدار خود در برابر الدحیل به پیروزی برسد تا صدر جدول گروه سوم همچنان در اختیار یاران علی کریمی بماند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ استقلال پس از شکست مقابل الدحیل، در چهارمین بازی خود یکبار دیگر به مصاف این تیم قطری رفت و اتفاقات بازی گذشته مجددا تکرار شد. خط دفاع پر اشتباهی که با هر توپی تقریبا یک فرصت خطرناک را در اختیار حریف گذاشت و اولونگا سریال گلزنی هایش به استقلال را باز هم ادامه داد.

در این مسابقه، حریف قطری کار را خیلی بهتر آغاز کرد و مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشت تا اینکه روی تیزهوشی فرشید اسماعیلی، این بازیکن یک خطای پنالتی از علی کریمی گرفت و دیاباته برخلاف جهت حرکت سنگربان الدحیل، این توپ را وارد دروازه کرد. در حالیکه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده قرار داشتیم، بی احتیاطی وریا غفوری و تصمیم سختگیرانه داور بازی، یک خطای پنالتی را به الدحیل تقدیم کرد و اولونگا این ضربه را به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم نیز این الدحیل بود که به گل رسید. قایدی روی ادمیلسون جونیور مرتکب یک خطا شد که خود این بازیکن توپ را به روی دروازه ارسال کرد و اولونگا بدون اینکه مدافعی از استقلال را در کنارش ببیند، با یک ضربه سر توپ را به تور دروازه چسباند و گل دوم را به ثمر رساند.

استقلال پس از این گل، بهترین واکنش را به بازی داشت و توسط قایدی خیلی زود گل خورده را جبران کرد. حرکت خوبی وریا و ارسال او، گل تساوی را برای آبی ها به ارمغان آورد. در ادامه بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال شد و دو تیم فرصت های جسته و گریخته ای را به روی دروازه ها خلق کردند و در نهایت بازی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

با این تساوی، وضعیت این گروه پیچیده تر از قبل شد. اکنون الدحیل با 8 امتیاز صدرنشین باقی ماند. استقلال و الاهلی هر دو 7 امتیازی هستند و الشرطه بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد. برنده بازی استقلال و الاهلی صعودش به دور بعدی را تا حدود بسیار زیادی قطعی خواهد کرد و شاگردان مجیدی باید حتما به دنبال کسب امتیاز از میزبان این گروه باشند.


کد خبرنگار : 91