تاریخ : 1400,شنبه 11 ارديبهشت17:22
کد خبر : 393948 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

فقط در تهران با الهلال بازی می‌کنیم

استقلال از همین الان باید به دنبال مکاتبه با AFC باشد تا دیدار این تیم برابر الهلال در تهران برگزار شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن تیم‌ها در مرحله یک هشتم نهایی، تیم فوتبال النصر با ارسال نامه‌ای به AFC اعلام کرد فقط در عربستان از تیم فوتبال تراکتور میزبانی می‌کند، باشگاه استقلال تاجیکستان هم محل بازی خود با پرسپولیس را معرفی کرد.

باشگاه استقلال هم باید همین امروز با AFC نامه نگاری کرده و اعلام کند فقط در تهران و ورزشگاه آزادی حاضر است از باشگاه الهلال عربستان میزبانی کند و اگر باشگاه عربستانی حاضر نشود به تهران بیاید نتیجه باید به نفع استقلال اعلام شود.

طبیعی است میزبانی حق باشگاه استقلال است و مدیران این باشگاه هرگز نباید از حق مسلم خود کوتاه بیایند چرا که آبی‌ها باید در بهترین شرایط خود را آماده صعود به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا کنند.

پیش از این بازی‌های تیم‌های ایرانی با عربستانی در کشور ثالث برگزار می‌شد، اما با توجه به سفر استقلال و فولاد به عربستان برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و البته نامه النصر برای حضور تراکتور در عربستان دیگر هیچ بهانه‌ای برای باشگاه الهلال برای سفر نکردن به ایران باقی نمی‌ماند.