تاریخ : 1400,چهارشنبه 15 ارديبهشت19:29
کد خبر : 394377 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی فرزندان شهدا فراهم شد

اصلاحات سری چهارم دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامیی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محله ای جدید به دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنما به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام ننموده اند، می توانند تا روز جمعه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی فرزندان شهدا فراهم شد

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت زمانی باقی مانده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات اطلاعیه های فوق و همچنین این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین باتوجه به شغل محل های جدید اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند. همچنین به علت شرایط بیماری کرونا و شیوع مجدد آن تاریخ برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.