تاریخ : 1400,پنجشنبه 16 ارديبهشت14:40
کد خبر : 394442 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تعویق کنکور کارشناسی ارشد به سازمان سنجش ابلاغ نشده است

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ابلاغی به سازمان سنجش آموزش کشور برای تعویق کنکور کارشناسی ارشد صورت نگرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، درباره به تعویق افتادن کنکور کارشناسی ارشد گفت:  تاکنون تعویق کنکور کارشناسی ارشد به سازمان سنجش آموزش کشور ابلاغ نشده است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: در صورت تصویب به تعویق افتادن کنکور کارشناسی ارشد در ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام آن به سازمان سنجش اطلاع رسانی به داوطلبان این آزمون  صورت خواهد گرفت.

زرین آمیزی اضافه کرد:  زمان برگزاری آزمون‌ کارشناسی ارشد افزایش پیدا کرده و بر این اساس به منظور پیش بینی‌های لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش هر گونه مخاطرات برای متقاضیان زمان برگزاری این آزمون‌ از دو روز به سه روز افزایش یافته است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: تاکنون قرار است که  آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه ۵ خرداد، پنجشنبه ۶ خرداد و و جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شود.

گفتنی است، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز درباره برگزاری آزمون‌ها اظهار کرد که آزمون‌ها را باید به دسته‌های آزمون‌های پایه نهم، دوازدهم، کنکور سراسری و سایر آزمون‌ها از قبیل آزمون کارشناسی ارشد و آزمون‌های وزارت بهداشت تقسیم بندی کرد. در جلسات کارشناسی مقرر شد هیچ آزمونی از قبیل کارشناسی ارشد در خرداد ماه برگزار نشود که این موضوع باید شنبه در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شود و اطلاع رسانی در این زمینه صورت خواهد گرفت.