تاریخ : 1400,شنبه 18 ارديبهشت13:29
کد خبر : 394599 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برگزاری کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ

انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی دانشگاه سمنان کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تعریف بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ چیست، تفاوت بازاریابی آنلاین و آفلاین، مزیت‌های دیجیتال مارکتینگ، شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، ویژگی‌های محتوای اثرگذار، اهمیت مانیتورینگ و برندسازی از جمله سرفصل‌های این جلسه بود.

این کارگاه طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با تدریس سجاد قائمی‌پور ـ مشاور واستراتژیست کسب و کار اینترنتی - برگزار شد. کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ با همکاری انجمن کارآفرینی دانشگاه الزهرا، سازمان فنی حرفه ای سمنان و تعدادی از انجمن‌های کارآفرینی کشور برگزار شد.