تاریخ : 1400,یکشنبه 19 ارديبهشت11:42
کد خبر : 394714 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

آخرین فرصت‌های شغلی برای دانشجویان در سایت تلنت کوچ

در میان وبسایت‌های کاریابی، وب‌سایت‌هایی نیز هستند که به طور خاص امکان ارتباط دانشجویان با شرکت‌ها، در راستای آغاز صحیح مسیر شغلی را هموار کرده‌اند؛ وب سایت تلنت کوچ یکی از این وب‌سایت‌ها است که با آگاهی از این نیاز بستر ارتباط آسان‌تر دانشگاه‌ها، دانشجویان و شرکت‌ها را فراهم کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، برای بسیاری از ما تحصیل و ورود به دانشگاه راهی برای موفقیت بیشتر در بازار کار به شمار می‌آید و از همان ابتدای کار، به دنبال این هستیم که بهترین رشته‌ها را انتخاب کنیم که بتوانیم در بهترین مشاغل کار کنیم. در واقع افراد بسیاری تحصیل در دانشگاه را تضمینی برای استخدام در بهترین شرکت‌ها و مشاغل می‌دانند.

البته که پیدا کردن شغل همیشه در میان سخت‌ترین کارها برای جوانان و تازه فارغ التحصیلان بوده است و افراد همیشه به دنبال راهی هستند تا این مسیر را آسان‌تر و همچنین کوتاه‌تر کنند.

آخرین فرصت‌های شغلی برای دانشجویان در سایت تلنت کوچ

پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت باعث شده است که بسیاری از کارها که در زمان قدیم و در زمان پدرهای ما سخت بودند، در حال حاضر به امری آسان و همچنین سریع تبدیل شوند. اینترنت و تکنولوژی همچنین باعث شده که پیدا کردن کار دیگر مانند قدیم استرس‌زا و طاقت فرسا نباشد. در عصری که در آن زندگی می‌کنیم، دیگر نیازی نیست که سراغ روزنامه‌ها بروید و کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را برای پیدا کردن کار طی کنید. شما با کمک بهترین وب‌سایت‌های کاریابی می‌توانید این کارها را از خانه و هر جای دیگری انجام دهید.

در میان وبسایت‌های کاریابی، وب‌سایت‌هایی نیز هستند که به طور خاص امکان ارتباط دانشجویان با شرکت‌ها، در راستای آغاز صحیح مسیر شغلی را هموار کرده‌اند؛ وب سایت تلنت کوچ یکی از این وب‌سایت‌ها است که با آگاهی از این نیاز بستر ارتباط آسان‌تر دانشگاه‌ها، دانشجویان و شرکت‌ها را فراهم کرده است.

تلنت کوچ

پیدا کردن کار برای افراد تازه فارغ التحصیل بسیار بیشتر از افراد باتجربه می‌تواند چالش داشته باشد. جلب توجه شرکت‌ها و کارفرمایان به خود بعد از فارغ التحصیلی و بدون داشتن سابقه کار، می‌تواند کمی شما را دچار دردسر کند. اما چیزی نیست که بخاطر آن ناامید شوید و قید پیدا کردن کار را بزنید.

شما با مراجعه به وب‌سایت تلنت کوچ می‌توانید آخرین فرصت های شغلی برای استخدام را مشاهده کنید که به طور خاص برای شما دانشجویان از سمت شرکت‌های معتبر در وب‌سایت منتشر می‌شوند و در صورت قبولی و استخدام، می‌توانید همکاری با آنها را آغاز کنید.

آخرین فرصت‌های شغلی برای دانشجویان

تلنت کوچ با هدف آسان‌تر کردن کاریابی، بهترین و جدیدترین فرصت‌های شغلی را در معرض دید تازه فارغ التحصیل شدگان قرار می‌دهد و در واقع مسیری را جلوی پاهای آنها قرار می‌دهد تا بتوانند، صفر تا صد کارهای مربوط به پیدا کردن شغل را در قالب یک پلتفرم انجام دهند.

بسیاری از شرکت‌های معتبر و با سابقه طولانی در بازار کار، همگی در تلنت کوچ آگهی‌های شغلی خود را منتشر می‌کنند و کارفرمایان معمولا از طریق این پلتفرم به دنبال افراد با استعداد و جویای نام در بازار کار می‌گردند. با مراجعه به لینک talentcoach.ir/internship-opportunities می‌توانید از جدیدترین فرصت‌های شغلی باخبر شوید و تمام آنها را با توجه به رزومه‌ای که دارید بسنجید و در نهایت رزومه خود را برای هر کدام که مایل هستید، ارسال کنید.

در واقع با تلنت کوچ می‌توانید مسیر شغلی خود را خیلی حرفه‌ای آغاز کنید و با کسب تجربه، خود را برای ورود به مشاغل بزرگ‌تر آماده کنید.

ویژگی‌های تلنت کوچ

ساخت رزومه همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد جویای کار و همچنین تازه فارغ التحصیل شدگان بوده است. تلنت کوچ این دغدغه را در تمام افراد جویای کار برطرف کرده است و به آنها امکان ساخت رزومه به صورت آنلاین را داده است. شما با تکمیل اطلاعات رزومه در تلنت کوچ، می‌توانید آن را برای تمامی کارفرمایان ارسال کنید.

دیگر ویژگی مهم تلنت کوچ، برگزاری فصلی نمایشگاه کار آنلاین است. این نمایشگاه به صورت آنلاین و در هر فصل برگزار می‌شود که در آن تمامی شرکت‌ها فرصت‌های شغلی که در آنها نیاز به نیروی کار دارند را معرفی می‌کنند. تازه فارغ التحصیلان و کارجویان نیز می‌توانند با ثبت نام در تلنت کوچ در این نمایشگاه آنلاین شرکت کنند و بدون اینکه از خانه خارج شوند و کار پیدا کنند، به صورت آنلاین پروفایل تمام شرکت‌ها و فرصت های شغلی آنها را مشاهده کنند. همچنین می‌توانند رزومه خود را برای شرکت‌ها در نمایشگاه ارسال کنند و منتظر پاسخ باشند. در صورتی قبول شدن رزومه نیز می‌توانند در جلسه ویدیویی مصاحبه شغلی شرکت کنند و در صورت قبولی همکاری خود را آغاز کنند. تمام این کارها، همگی از طریق پلتفرم تلنت کوچ انجام می‌شود.

کلام آخر

تلنت کوچ با هدف آسان‌تر کردن کاریابی برای تازه فارغ التحصیلان، کار خود را آغاز کرد و در واقع توانست تا موانع سر راه دانشجویان را از سر اره آنها بردارد. در عرض چند دقیقه می‌توانید ثبت نام خود در تلنت کوچ را انجام دهید، رزومه خود را به صورت آنلاین بسازید، از فرصت ‌های شغلی باخبر شوید، رزومه خود را ارسال کنید و در نهایت خود را برای مصاحبه آماده کنید.

منبع: talentcoach


کد خبرنگار : 16