تاریخ : 1400,یکشنبه 19 ارديبهشت12:51
کد خبر : 394731 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ابراهیم رئیسی کاندیدا می‌شود

میرزایی نیکو گفت: آقای رئیسی هم به نظر من آمدنی است. زمانی که اعلام شود رئیسی می آید و یا خود او اعلام کند که می آیم به این راحتی نمی تواند از فضای تبلیغاتی صدا و سیما استفاده کند گرچه همیشه استفاده کرده و باز هم می تواند، استفاده کند ولی به این سادگی نیست که خبر او خیلی پررنگ تر از خبرهای دیگر پخش شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از برنا، قاسم میرزایی نیکو، نماینده مجلس دهم، در رابطه با حضور نهایی نمایندگان جبهه اصلاحات گفت: جبهه برنامه های کاندیداها را می بیند و پس از آن با آنها گفتگو می کند، گفتگویی که هم در جمع و هم هیات رئیسه انجام خواهد داد و در نهایت از بین ۱۴ نفر کاندیدا افراد مدنظر باید ۵۰ درصد آراء را کسب کنند که قاعدتا ممکن است ۵-۶ نفر در این مرحله انتخاب شوند و پس از این باید در مرحله نهایی دو سوم آراء را کسب کرده و معرفی و در نهایت ثبت نام اعلام کنند که به نظر من روی اشخاص به سختی می شود نظر داد.

او گفت: به جز آقای ظریف که شرایط خاصی دارد بقیه دوستانی که معرفی شدند عمدتا یک رنگ و یک شکل هستند به جز آقای جهانگیری که یک وضعیت اجرایی و سابقه و حضور در مناظره های انتخاباتی هم داشته بنابراین باید یک مقدار صبر کنیم تا ببینیم که به کجا می رسد.

او ادامه داد: تاجزاده با یک گفتمان جدید، نو و مواردی را که بیشتر مدنظر مردم است یا نخبگان سیاسی اصلاح طلب جسته و گریخته در محافل خصوصی درباره آن حرف می زنند ولی هیچکدام علنی بیان نمی کنند را مطرح می کند؛ آقای تاجزاده به‌ هرحال بالاترین وضعیت را دارد ولی احتمال می دهند که ممکن است با رد صلاحیت یا تیر نظارت استصوابی، گردنش زده شود به هرحال به نظر من او از همه وضعیت و شانس بیشتری را بعد از نیامدن ظریف خواهد داشت.