تاریخ : 1400,دوشنبه 20 ارديبهشت15:22
کد خبر : 394863 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

حمل بار به استانبول ترکیه توسط معتبرترین باربری‌ها

ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش حمل بار به ترکیه روش زمینی می باشد. در این روش هم امنیت حمل بارها بیشتر است و هم هزینه حمل کمتر. روش زمینی معطلی های حمل بار دریایی و هوایی را ندارد و شما بلافاصله پس از تصمیم می توانید اقدام به حمل بار به ترکیه نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در سال های اخیر باربری های زیادی به منظور حمل بارهای بین المللی شروع به فعالیت کرده اند. بیشترین مقصد این بارها از ایران به کشور ترکیه می باشد. به همین دلیل باربری ترکیه و حمل بار به استانبول از مقاصد اصلی این باربری ها می باشد . اما از میان تمام این باربری ها باید بهترین باربری را انتخاب نمایید تا بارها و لوازم شما با صحت و سلامت به مقصد برسد. باربری که هم تجربه کافی برای ارسال بار به ترکیه داشته باشد و هم دارای نیروی کار متعهد و با تجربه است در این زمینه باشد.

حمل بار به استانبول ترکیه توسط معتبرترین باربری‌ها

مهم ترین شهر ترکیه استانبول می باشد و بیشترین حمل بار هم به همین شهر انجام می شود. در ادامه قصد داریم معروف ترین و معتبرترین باربری های تهران به استانبول را به شما معرفی کنیم.
همچنین امکان ارسال بار به دیگر شهر های ترکیه مانند ارسال بار به آنکارا،ازمیر، باربری آنتالیا، بدروم و وان در این باربری ها امکان پذیر است.


باربری تهران - ترکیه

معروف ترین و معتبرترین باربری برای حمل بار به استانبول، باربری تهران ترکیه می باشد. این باربری در جهت ارائه انواع خدمات حمل بار بین المللی تاسیس شده و دارای چندین ساله سابقه در زمینه حمل بار به تمام شهرهای ترکیه می باشد. مهم ترین و محبوب ترین شهر برای زندگی در ترکیه شهر استانبول می باشد و افراد زیادی قصد مهاجرت این شهر را دارند.به شما توصیه می شود برای ارسال بار به استانبول با این باربری تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای آن ها برای حمل بار استفاده نمایید.در این باربری بیمه نامه معتبر برای بارهای شما صادر می شود تا در صورت وقوع حادثه ای تمام خسارات شما جبران شود.
باربری استانبول از شعبات مهم این باربری به شمار می رود.همچنین می توانید برای ارسال بار به سایر شهرهای ترکیه و یا سایر کشورها نیز با باربری تهران ترکیه تماس بگیرید.


حمل بار به استانبول با فردین تجارت

حمل بار به استانبول ترکیه توسط معتبرترین باربری‌ها

از باربری های نام آشنا در زمینه حمل بار به شهرهای ترکیه می توان به باربری فردین تجارت اشاره کرد. تمام خدمات حمل بار بین المللی مانند بسته بندی بار و لوازم منزل ، انجام کلیه امور مربوط به گمرک و بیمه نامه و بارنامه معتبر در این باربری قابل انجام می باشد.
می توانید برای مشاوره در زمینه باربری استانبول با فردین تجارت تماس بگیرید.بدون شک یکی از مهم ترین موارد برای اعتماد به یک باربری سابقه و رزومه کاری آن شرکت می باشد.شرکت فردین تجارت با داشتن سابقه ای بیش از ده سال و داشتن نیروهای مجرب و متعهد می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای حمل بار به استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه باشد.
 

باربری استانبول اتوبار همسایه

حمل بار به استانبول ترکیه توسط معتبرترین باربری‌ها

باربری همسایه از قدیمی ترین باربری های حمل بار به استانبول می باشد.در این باربری هم مانند سایر باربری های نام برده شده، تمام بارها و لوازم پس از بسته بندی در گمرک مقصد پلمپ می شوند و پس از ارسال در گمرک مقصد باز خواهند شد.شما می توانید تمام کارهای مربوط به گمرک و ترخیص کالا را به نیروهای اتوبار همسایه بسپارید.بدین ترتیب ترخیص کار شرکت، در گمرک ترکیه بارها را ترخیص می کند و به مقصد نهایی شما ارسال می شود و اصلا نیازی به حضور شما در گمرک نخواهد بود.
لیست بارها نیز باید بصورت فارسی و ترکی ترجمه شود ،از این قبیل خدمات هم تمام توسط نیروهای باربری استانبول انجام خواهد شد.همان طور که اشاره شد در هنگام حمل بار به استانبول این امکان وجود دارد تا بارها در منزل و یا انبار شما بسته بندی و ارسال شود و در مقصد نهایی بدست شما برسد و دیگر لازم نیست شما وقت و انرژی خود را صرف کارها ترخیص و گمرک کنید.

 امکان ارسال بار به استانبول ترکیه توسط اتوبار امیرکبیر

جابجایی کالا و لوازم کار بسیار سخت و زمان بری است ، حال آنکه این جابجایی از یک کشور به کشور دیگر باشد این سختی ها چند برابر می شود. اما شما می توانید با سپردن کارهای جابجایی به یک شرکت معتبر از مشکلات آن کم کنید.درست است که  استانبول پایتخت کشور ترکیه نیست اما از نظر تجارت و اقتصاد قلب این کشور محسوب می شود. استانبول شهری دارای وسعت زیاد است و تنها شهر جهان است که نیمی از آن در قاره آسیا و نیمی دیگر در قاره اروپا قرار دارد.
شما برای ارسال بار به این شهر مهم می توانید به باربری امیرکبیر اعتماد کرده و کالا و لوازم خود را توسط این باربری به استانبول ارسال نمایید.حمل لوازم منزل به استانبول کار بسیار دشواری است و پیچیدگی های خاص خود را دارد .شما برای انجام این کار باید با قوانین کاملا آشنایی داشته باشید اما اگر می خواهید کار حمل بار از ایران به استانبول را انجام دهید و با این قوانین آشنایی ندارید بهتر است کار جابجایی از صفر تا صد را به باربری های معتبر بسپارید تا دچار ضرر و زیان نشوید.
یکی از این باربری های معتبر ، باربری امیرکبیر می باشد که با آشنایی کامل با قوانین و مقررات کشور ترکیه بدون دردسر می تواند کار حمل بار شما را به انجام برساند.  باربری امیرکبیر همه روزه خدمات باربری اثاثیه منزل از ایران به ترکیه را به صورت حرفه ای ارائه می نماید.این باربری متخصص حمل بارهای بین المللی به تمامی کشورها می باشد.

 
روش های حمل بار به استانبول

برای حمل بار به ترکیه خصوصا شهر استانبول سه روش وجود دارد:

  • حمل بار زمینی
  • هوایی
  • دریایی
     

ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش حمل بار به ترکیه روش زمینی می باشد. در این روش هم امنیت حمل بارها بیشتر است و هم هزینه حمل کمتر. روش زمینی معطلی های حمل بار دریایی و هوایی را ندارد و شما بلافاصله پس از تصمیم می توانید اقدام به حمل بار به ترکیه نمایید.
اما این نکته را نیز فراموش نکنید که جهت خدمات زمینی و حمل بار از این طریق نیاز به پرداخت کلیه هزینه های کامیون و یا تریلی های باری است. لذا چنانچه حجم بار و یا اجناس شما چندان زیاد نیست و از طرف دیگر جهت ارسال بار به کشور مقصد عجله دارید، این روش گزینه مناسبی نیست و ارسال بار هوایی به صرفه تر و سریع تر است. همچنین می توانید برای ارسال بار با حجم کم از روش ارسال خرده بار نیز استفاده نمایید.


موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به ترکیه
 لیست زیر، برخی از اقلام و موارد ممنوع شده برای ورود به ترکیه می باشد. البته این لیست می تواند در روزهای مختلف طی شرایط مختلف تغییر کند.
• مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات )
• مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . .
• میوه و سبزیجات خشک و منجمد
• عرقیجات و ترشیجات
• لباس با حجم زیاد
• لوازم آرایشی و بهداشتی 
• دارو و دخانیات
همان طور که گفته شده این لیست ممکن است در طی روزها و با توجه به شرایط تغییر کند. بنابراین قبل از هرگونه اقدام برای حمل بار به استانبول و ترکیه بهتر است با مشاوران باربری های معرفی شده مشورت بفرمایید.


کد خبرنگار : 16