تاریخ : 1400,جمعه 24 ارديبهشت14:10
کد خبر : 395179 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دعوت جمعی از فعالان فرهنگی استان همدان از آیت الله رئیسی جهت حضور در انتخابات ۱۴۰۰

در بخشی از این نامه آمده است: متاسفانه در دولت های یازدهم و دوازدهم، مسئولان کشور اهتمام جدی را برای رفع محرومیت‌ها لحاظ نکردند و نسبت به گسترش شکاف‌های عمیق طبقاتی بی دغدغه بودند. در این سال‌ها تبعیض در توزیع منابع عمومی، میدان دادن به ویژه خواری، مدارا با مفسدان اقتصادی و بی توجهی به قشر نیازمند گسترش پیدا کرده و ظرفیت اجتماعی نظام را تحت تاثیر قرار داده است. در صورتی که سیاست های کلی، قوانین و اسناد بالادستی در کشور همگی خلاف این رویکردهاست. این همان چیزی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، همواره وجدانهای آرمانخواه را عذاب داده و می‌دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از فعالان فرهنگی استان همدان از آیت الله رئیسی جهت حضور در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت بعمل آوردند.

متن این دعوتنامه به شرح زیر است:

بِسـمِ ٱللّهِ ٱلرّحـمنِ ٱلرّحـیم

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم؛

با تحیّت و آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی و همه دلسوزان نظام مقدس اسلامی، همانگونه که مستحضر هستید در طی سالهای گذشته کشور عزیز ما نظاره‌گر دولتمردانی بود که نه تنها اصول انقلاب و آرمان‌های امام (ره) ، بلکه اسلام، پیامبر (ص) و ائمه را نیز دست مایه‌ی تحریف به نفع مقاصد خود کردند. حال که به یکی از آرمان های امام می‌نگریم که می‌فرمایند؛ 

«ما بخاطر خدای تبارک و تعالی این نهضت را دنبال کردیم. و ملت ما بحمداللَّه با رشد ایمان و با قدرت الهی این انقلاب را به پیش می برد. امیدواریم که این انقلاب یک انقلاب جهانی بشود و مقدمه برای ظهور حضرت بقیة اللّه ارواحنا له الفداء باشد.»

حکومت اسلامی مقدمه شروع گام بلند تشکیل تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید ولایت عظمی است و فاصله و خسران زمان از دست رفته در کشوری که آرزوی همه‌ی پیامبران، انبیا و اولیای الهی بوده را با تمام وجود لمس می‌کنیم چرا که همه آنها در آرزوی تحقق همچین حکومتی بودند برای آنکه بتوانند سبک زندگی مردم را اسلامی و مطابق با حق نمایند.

متاسفانه در دولت های یازدهم و دوازدهم، مسئولان کشور اهتمام جدی را برای رفع محرومیت‌ها لحاظ نکردند و نسبت به گسترش شکاف‌های عمیق طبقاتی بی دغدغه بودند. در این سال‌ها تبعیض در توزیع منابع عمومی، میدان دادن به ویژه خواری، مدارا با مفسدان اقتصادی و بی توجهی به قشر نیازمند گسترش پیدا کرده و ظرفیت اجتماعی نظام را تحت تاثیر قرار داده است. در صورتی که سیاست های کلی، قوانین و اسناد بالادستی در کشور همگی خلاف این رویکردهاست. این همان چیزی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، همواره وجدانهای آرمانخواه را عذاب داده و می‌دهد.

دولتی که میتوانست باتوجه به ظرفیت های داخلی کشور از جمله نیروی مستعد و کارآمد، سرمایه های اجتماعی، علوم و فنون کار و تمامی فرصتهای مادی و معنوی که داخل کشور وجود دارد تمامی مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی، فرهنگی و سیاسی را حل کند. حال آنکه مسئولان تمامی این فرصت های گرانبهای کشور را معطل، مغفول و بدون برنامه ریزی برجای خود باقی گذاشته، تمامی وقت کشور را نیز هدر داده و معطل نگاه غرب بوده‌اند و درنهایت نیز همانطور که می‌دانیم به برجام نافرجام رسیدند.

اکنون با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی از جمله رکود، تورم و بیکاری که مهم ترین آنهاست، زندگی بر ملت شرافتمند ایران سخت و طاقت فرسا شده است. این شرایط تنها با یک مدیریت انقلابی و جهادی، تیم قابل اعتماد و با راهبردهای اجرایی با نگاه بر درون زایی و برون زدایی کشور کاملا قابل حل می‌باشد که شما تمامی این موارد را بحمدالله دارا هستید.

بر همگان محرز است که جنابعالی در قوه قضائیه احقاق حق را با تکیه بر حق و فسادتیزی بنا نهاده‌اید، در اجرای عدالت و قانون وامدار کسی نیستید و در ایفای این مسئولیت مهم، شجاعانه، انقلابی و ولایتمدارانه برخورد می‌کنید. حضرتعالی در مسئولیت‌های خود به نحو احسن و اکمل عمل کرده و نیز از محبوبیت و مقبولیت بین آحاد مردم برخوردار هستید.

واضح و مبرهن است که برای برون رفت از شرایط فعلی کشور، پیشبرد اهداف عالی و آرمان‌های انقلاب اسلامی به دولتی توانمند و مردمی با مقبولیت بالا در بطن جامعه و کشور نیاز است، لذا اکنون که در کارزار انتخابات قرار گرفته‌ایم ، امید تحول گرایی در قوه مجریه ما را بر آن داشت که به تکلیف عمل کرده و از کسی که مرد این میدان باشد دعوت به عمل آوریم. ما جوانان و فعالین فرهنگی استان همدان از شما درخواست داریم تا در این عرصه مهم و خطیر حضور پیدا کرده و باری دیگر امید ازدست رفته مردم عزتمند ایران را به آنها بازگردانید.

و من الله توفیق