تاریخ : 1400,دوشنبه 27 ارديبهشت14:48
کد خبر : 395495 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تکلیف دانشگاه‌ها در نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ترم مشخص نیست

رئیس اتحادیه موسسات غیرانتفاعی اعلام کرد: علی رغم بخشنامه قبلی وزارت علوم، هنوز تکلیف دانشگاه‌ها در نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم مشخص نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علی آهون منش درباره برگزاری امتحانات دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی گفت: امتحانات دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی از ۱۶ خرداد آغاز شده و تا ۲۳ خرداد خواهد بود و با زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تداخل ندارد.

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات افزود: تا این لحظه هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که امتحانات مجازی برگزار خواهد شد و یا اینکه حضوری خواهد بود.

رئیس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی افزود: چون وزارت علوم قبلاً یک نامه داده و اعلام کرده بود به دانشجویان آمادگی بدهید که ممکن است امتحانات به صورت حضوری باشد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از آن وزارت علوم هیچ گونه بخشنامه‌ای در این خصوص ارسال نکرده، اما مصاحبه‌های متناقض و متفاوتی از مسئولان در این خصوص مطرح می‌شود که گاه عنوان شده امتحانات مجازی بوده و گاه عنوان شده مجازی نیست.

آهون منش افزود: بنابراین علی رغم بخشنامه قبلی که ارسال شده بود که به دانشجویان آگاهی دهید که ممکن است امتحانات حضوری باشد و مصاحبه‌های متعدد توسط مسئولان، هنوز تکلیف دانشگاه‌ها در نحوه برگزاری امتحانات مشخص نیست.