تاریخ : 1400,سه شنبه 04 خرداد21:22
کد خبر : 396279 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ظریف:

در کنار آفریقا ایستاده‌ایم، در نبرد علیه آپارتاید

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری به مناسبت روز آفریقا تأکید کرد که ایران در نبرد علیه آپارتاید که این روزها در قالب «آپارتاید واکسن» تجلی یافته است، در کنار ملت‌های آفریقایی ایستاده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز سه‌شنبه در پیامی توئیتری بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت‌های آفریقایی در نبرد علیه آپارتاید تأکید کرد.

در کنار آفریقا ایستاده‌ایم، در نبرد علیه آپارتاید

ظریف در پیام توئیتری خود به مناسبت روز آفریقا تصریح کرد: «ایران، ملهم از پیروزی آفریقا علیه سلطه، در کنار این قاره می‌ایستد. در حالی که کووید 19 همچنان جهان را درمی‌نوردد، ما بار دیگر در نبرد علیه آپارتاید در کنار هم ایستاده‌ایم – این بار علیه آپارتاید واکسن.»

وی افزود: «ایران برای تمام دوستان آفریقایی همواره شریکی قابل اتکا است. روز آفریقا 2021 مبارک باد.»