تاریخ : 1400,شنبه 15 خرداد16:07
کد خبر : 397375 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

زمان مصاحبه علمی برگزیدگان دوره‌های دکتری دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه تربیت مدرس، جدول زمان بندی برقراری ارتباط آزمایشی و مصاحبه علمی برگزیدگان علمی دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازایسنا، دانشگاه تربیت مدرس، در خصوص اعلام نتیجه بررسی اولیه پرونده الکترونیکی و جلسه آزمون شفاهی داوطلبان دوره‌های دکتری این دانشگاه اعلام کرد: داوطلبانی که وضعیت بررسی نسخه الکترونیکی مدارک ارسالی آنان در سامانه گلستان این دانشگاه "تایید" اعلام شده و مجاز به شرکت در جلسه آزمون شفاهی هستند، ضروری است طبق جداول زمانبندی تعیین شده برای شرکت در جلسه مصاحبه علمی غیرحضوری(مجازی) اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از زمان‌بندی برگزاری آزمون شفاهی در هر رشته، به آدرس

" https://edu.modares.ac.ir//edu/news-events/news-content" مراجعه کنند.

بنا بر اعلام این دانشگاه، نتیجه نهایی پذیرش حداکثر تا پایان مرداد ماه سال 1400 از طریق بخش آموزش وبگاه دانشگاه، به نشانی https://www.modares.ac.ir/edu اعلام خواهد شد.

دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: داوطلبان پذیرفته شده ملزم خواهند بود در زمان مقرری که متعاقبا توسط دانشکده و گروه آموزشی مربوط اعلام خواهد شد نسبت به ارائه گواهی ثبت نام و اصل مدارکی که در سامانه گلستان دانشگاه بارگذاری کرده‌اند، اقدام کنند.

داوطلبان دوره دکتری دانشگاه تربیت مدرس، باید گواهی ثبت نام، اصل کلیه مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه)، نسخه کامل کلیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سیستم جامع دانشگاهی (گلستان) را در روز برگزاری مصاحبه در دسترس خود داشته باشد.