تاریخ : 1400,شنبه 15 خرداد17:50
کد خبر : 397402 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

چه نوع سررسیدی بخریم؟! بهترین مرکز چاپ سررسید کجاست؟

برای سفارش سررسید، مجموعه های مختلفی در بازار وجود دارند که ما با بررسی های انجام شده میخواهیم مجموعه ای را در این زمینه به شما معرفی کنیم که میتوانید از کیفیت و قیمت مناسب این مجموعه بهره ببرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سررسیدها انواع مختلفی دارند؛ تنوع در سررسید سبب میشود که هر دسته از افراد بتوانند طبق نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنند. شاید برایتان سوال باشد که این تنوع چگونه طبق سلیقه افراد تعبیه میشود.

ما در این قسمت می خواهیم به شما در مورد انواع مختلف سررسید، پراستفاده ترین آنها اطلاعاتی را نشر دهیم و همچنین مجموعه ای را جهت سفارش چاپ سررسید و سالنامه اختصاصی به شما معرفی کنیم.

چه نوع سررسیدی بخریم؟! بهترین مرکز چاپ سررسید کجاست؟

معرفی انواع سررسید

سررسید ها را بر اساس اندازه یا قطع آنها دسته بندی میکنند، که البته هر کدام از آنها را میتوان به دسته خاصی از افراد اختصاص داد  چرا که ویژگی های هر کدام از آنها به دسته خاصی نزدیک تر است.
دسته های متنوع از افراد در جایگاه های مختلف، نیازهای به خصوص خود را دارند که نمیشود برای همه آنها یک سررسید را ارائه داد. به طور مثال افرادی که در جایگاه تحصیل هستند نیازهایشان با آن دسته از افراد که مدیریت یک واحدی را بر عهده دارند، متفاوت است؛ پس این مسئله نیز باید در طراحی سررسید ها در نظر گرفته میشد.
سررسید هایی که میتوان طبق جایگاه اجتماعی افراد در نظر داشت را در قطع های مختلف دسته بندی میکنیم، که البته همه افراد نیز میتوانند از آنها استفاده کنند.

در ذیل به شرح کامل و ویژگی های هر یک از انواع مدل های سررسید ها را برای شما آماده کرده ایم.
 

سررسید اروپایی

قطع این مدل 22*12 میباشد، که به دلیل قطع کوچکی که دارد میتوان از آن به صورت دفتر برنامه ریزی و یا  دفترچه یادداشت روزانه استفاده کرد.

چه نوع سررسیدی بخریم؟! بهترین مرکز چاپ سررسید کجاست؟

سررسید اروپایی را میتوان برای آن دسته از افراد که شغل بازاریابی (بیشتر به صورت حضوری) دارند، مناسب دانست؛
چرا که از لحاظ اندازه کوچک میباشد و برای حمل کردن آسان تر است.
 

سالنامه جیبی

سالنامه جیبی به دلیل اندازه کوچک آن به این نام معروف است.
میتوان گفت کوچکترین اندازه در سالنامه ها متعلق به نوع جیبی میباشد.
اکثر مردم یکی از این سالنامه ها را در کیف یا جیب خود همیشه به همراه خود دارند که البته به دلیل دیجیتالی شدن زندگی جامعه، افراد از تلفن های هوشمند خود برای این منظور استفاده میکنند.
اندازه این مدل به طور معمول 7*5 میباشد.

شاید دانستن این موضوع جالب باشد که عرف استفاده از سررسید مخصوص ایران است و در اکثر کشور ها سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی نیست بلکه مصارفی مانند برنامه ریزی یا نوشت کار ها و خاطرات و ... دارد. به عنوان مثال میتوانید یکی از این مدل ها را در سایت alibaba.com ببینید.

سررسید وزیری

یکی دیگر از انواع سررسید، مدل وزیری است، که یکی از انواع پرمخاطب میباشد.
قطع این سررسید در ابعاد 24*17 میباشد؛ که همین اندازه مناسب آن که نه کوچک است نه بزرگ، برای عموم مساعد جلوه گر شده است.

چه نوع سررسیدی بخریم؟! بهترین مرکز چاپ سررسید کجاست؟

قطع مناسب این سررسید موجب شده است تا فضای بیشتری برای نگاشتن ایجاد شود. آن قشر از جامعه که مشغول به تحصیل هستند مناسب ترین مخاطبان این محصول میباشد؛ چرا که هم به لحاظ حمل کردن فضای زیادی را اشغال نمیکند، هم برای خلاصه برداری و یا جزوه نویسی مناسب است.
 

سررسید پالتویی

یکی دیگر از انواع سررسید ها مدل پالتویی میباشد که کمی بزرگتر از مدل جیبی است.
این مدل میتواند گزینه خوبی برای داخل کیف و جیب افراد باشد چرا که هم ابعاد کوچکی دارد هم نسبت به مدل جیبی کمی فضای بیشتری برای یادداشت کردن دارد.

علاوه بر مدل هایی که میتوانید از سایت هایی مانند سالنامه برگ، دیجی کالا، سررسید و سالنامه آوای عرشیا، چاپ متین و... ببینید، میتوانید کلمه journal planner را در گوگل سرچ کنید و یا به سایت های اشتراک تصویر مانند pinterest.com مراجعه کنید.

سررسید مدیریتی

این سررسید ها به دلیل اندازه بزرگی که دارند به نام مدیریتی اختصاص داده شده است. اندازه این سالنامه در ابعاد 28*21 میباشد.  به این دلیل که بزرگ است خاص بودن جایگاه را متذکر می شود و همچنین فضای خیلی بیشتری را برای یادداشت دارد؛ همینطور که مدیران در جلسات خود نیاز به دفاتر بزرگتری برای یادداشت خلاصه جلسه و مصوبات آن داشته باشند، این سررسید نیاز آن ها را فراهم خواهد کرد. به این سررسید، رحلی نیز گفته میشود.
 

 سررسید خشتی

این نوع سررسید به شکل مربعی تولید میشود که کمتر مورد استقبال قرار گرفته شده است.ابعاد این مدل به صورت 19*19 و یا بزرگتر که در اندازه 21*21 میباشد تولید میشود.که به دلیل کمتر استفاده شدن این محصول تولید کمتری نیز دارد.

معرفی مجموعه چاپ و تبلیغات برای تهیه سررسید

برای سفارش سررسید، مجموعه های مختلفی در بازار وجود دارند که ما با بررسی های انجام شده میخواهیم مجموعه ای را در این زمینه به شما معرفی کنیم که میتوانید از کیفیت و قیمت مناسب این مجموعه بهره ببرید.

دلیل ما برای معرفی این مجموعه، کیفیت بالای محصولات، برخورد مشتری مدارانه، قیمت مناسب، فروش بی واسطه میباشد.

مجموعه آوای عرشیا را میتوانید از طریق سایت محصولاتشان دنبال کنید و با تنوع مدل های سررسید آن ها آشنا شوید.


کد خبرنگار : 16