تاریخ : 1400,دوشنبه 17 خرداد17:04
کد خبر : 397669 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

طرح شکایت از همتی و واکنش وزیر علوم

غلامی به بیان توضیحاتی درباره رویکرد وزارت علوم به شکایت اساتید اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی از عبدالناصر همتی پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، درباره شکایت دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی از همتی به وزیر علوم، گفت: با توجه به تعطیلی‌های چند روز اخیر اگر مکاتبه‌ای با وزارت علوم برای شکایت صورت گرفته باشد امروز اعلام وصول می‌شود.

طرح شکایت از همتی و واکنش وزیر علوم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره اینکه در صورت شکایت، آیا وزارت علوم این موضوع را پیگیری خواهد کرد، بیان کرد: آنچه که از ضوابط دوره تبلیغات انتخاباتی استنباط می‌شود، این است که رسیدگی به شکایات مربوط به این دوره به عهده شورای نگهبان است.

غلامی در ادامه تاکید کرد: اگر شکایتی به وزارت علوم ارسال شود مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شکایت دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی از همتی به وزیر علوم

گفتنی است، در جریان اولین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به محسن رضایی گفت: آقای رضایی من می‌دانم شما چطور مدرک اقتصاد گرفتید. اساتید به اتاق شما می‌آمدند و از شما امتحان می‌گرفتند.

در پی این سخنان، مسعود درخشان استاد تمام دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به اظهارات مطرح شده توسط عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره صلاحیت علمی محسن رضایی و همچنین صلاحیت علمی و اخلاقی برخی اساتید دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در مناظره، با ارسال نامه‌ای به منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن ابراز شکایت از همتی، خواستار تشکیل دادگاه ویژه رسیدگی به این‌گونه جرائم شد.