تاریخ : 1400,سه شنبه 18 خرداد21:47
کد خبر : 397861 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مجلس باید رتبه بندی معلمان را به قانون تبدیل کند

دهمرده خاطرنشان کرد: در لایحه رتبه بندی معلمان به آزمون فرهنگیان اشاره شده که نباید معلمان را دچار چالش کنیم زیرا لایحه ضروری و لازم است که تعیین تکلیف شود که می‌طلبد امورات این لایحه با قید فوریت رسیدگی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 18 خرداد) و در جریان بررسی کلیات نظام رتبه بندی معلمان و در موافقت با آن اظهار داشت: سال‌های زیادی است که معلمان منتظر رتبه‌بندی هستند.

وی افزود: لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات چکش‌کاری شده است اما اشکالاتی هم دارد که در جریان بررسی جزئیات باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده زابل در مجلس تصریح کرد: اشکالاتی در مورد عدم توجه به مدیران و یا عدم مشمولیت بازنشسته‌ها در لایحه رتبه بندی معلمان وجود داردکه بهتر بود دولت برای افزایش انگیزش مسئولیتی به آنها توجه می‌کرد.

دهمرده خاطرنشان کرد: در لایحه رتبه بندی معلمان به آزمون فرهنگیان اشاره شده که نباید معلمان را دچار چالش کنیم زیرا لایحه ضروری و لازم است که تعیین تکلیف شود که می‌طلبد امورات این لایحه با قید فوریت رسیدگی شود.