تاریخ : 1400,چهارشنبه 19 خرداد14:04
کد خبر : 397961 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به تطهیر کاوه مدنی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به تطهیر کاوه مدنی، متهم جاسوس منابع استراتژیک کشور از سوی مهر علیزاده کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از  خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نامه ای به کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهورینسبت به تطهیر کاوه مدنی، متهم جاسوس منابع استراتژیک کشور از سوی مهر علیزاده کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

کمیسیون محترم نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

عرض سلام و احترام؛

پس از مطرح شدن تاسف بار ادعای خلاف واقع آقای محسن مهرعلیزاده، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مورد متهم فراری، کاوه مدنی و تطهیر این عامل نفوذی صهیونیسم جهانی، لازم می دانیم مواردی را به جهت شفاف سازی حقیقت، خدمت ملت شریف ایران عرض کنیم. تقاضای صریح ما از کمیسیون محترم تذکر جدی و موکد به آقای مهرعلیزاده بابت شناخت حد و حدودشان در اظهار نظر‌ها می باشد.

مطابق اطلاعات بدست آمده نهاد‌های اطلاعاتی کشور و اعلام رسمی دادستانی، متهمان پرونده جاسوسان محیط زیستی اعم از کاووس سید امامی، مراد موشع طاهباز و کاوه مدنی، با هدایت افسر اطلاعاتی موساد ماموریت های سه گانه ای شامل جاسوسی از موضوعات استراتژیک محیط زیستی خصوصا ذخایر استراتژیک آب، نفوذ در جامعه علمی ایران و در نهایت جمع آوری اطلاعات از شهر‌های موشکی زیرزمینی کشور را بر عهده داشتند. این متهمان سفر‌های متعددی با پاسپورت های جعلی به سرزمین های اشغالی به منظور شرکت در کنفرانس منارید داشته اند که با حضور افسران اطلاعاتی موساد در این رژیم برگزار می شده است.

اعضای این شبکه نفوذی که همگی مشکوک به عضویت در فرقه یهودیان مارانوس هستند، در برخی از مناطق استراتژیک کشور، دوربین ها و سنسور‌های بسیار ویژه ای را به ظاهر برای رصد امور محیط زیستی نصب کرده بودند که تحت برنامه حفاظت از یوز ایرانی بنیاد UANI تحت مدیریت سرمایه دار ضد ایرانی مشهور آمریکایی، توماس کاپلان بوده است و کاربرد‌های ویژه ای برای شناسایی و تعیین دقیق نقاط شهر‌های موشکی، شناسایی نوع سوخت استفاده شده در موشک های دوربرد، نرخ اوج گیری موشک ها و سایر اطلاعات این تجهیزات داشته اند و این اطلاعات ثبت شده برای بیگانگان و دشمنان ملت ایران ارسال می شده است.

از موارد اتهامی مهم این فرد، جاسوسی از منابع استراتژیک آبی کشور بوده است که همزمان با انتشار کلیپ سیاه نمایی های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد کمبود منابع آبی در ایران انجام می شده است.

کاوه مدنی در برنامه هنری هارت رایس به عنوان زیر مجموعه برنامه مطالعات ایران در مرکز مک میلان دانشکده علوم سیاسی دانشگاه ییل (از خاستگاه های اصلی سیا برای جذب نیرو‌های نخبه) عضویت داشته است. طبق اطلاعات بدست آمده، هنری هارت رایس یک صهیونیست جهان-وطن و از حامیان بزرگ مالی رژیم کودک کش صهیونیستی است که این برنامه را برای جاسوسی از ایران برای دولت رژیم صهیونیستی راه اندازی نموده است. عضویت کاوه مدنی در این برنامه اتفاقی بوده است؟!

 
مدنی در حدفاصل سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، در یکی از برنامه های مطالعات ایران دانشگاه استنفورد با نام «برنامه حمید و کریستینا مقدم برای مطالعات ایران» که ذیل مدیریت عنصر رادیکال ضد انقلاب، عباس میلانی و با همکاری عنصر ضد انقلاب، پویا آزادی انجام می شده است، عضویت و همکاری داشته است. این مسئله اتفاقی است؟!
 
همچنین کاوه مدنی، ارتباط تنگاتنگی با گری لوئیس، هماهنگ کننده سابق سازمان ملل در ایران داشته است که به طور کاملا اتفاقی، همزمان با بازداشت مدنی به ماموریتش پایان داده شد و از کشور خارج گردید. این فرد از نفوذ بسیار بالایی در سازمان محیط زیست برخوردار بوده است و رشد عجیب کاوه مدنی در این سازمان، بدون گذشتن از هیچ یک از فیلتر‌های اداری نظام جمهوری اسلامی ایران و استعلام های امنیتی با این شخص بی ارتباط نبوده است.
 
حال سوال اینجاست که آقای مهرعلیزاده به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران، چه ماموریت و هدفی دارد که این چنین دشمن ملت ایران و متهم جاسوسی منابع استراتژیک کشور را تطهیر کرده و به عنوان نخبه فراری داده شده در برنامه زنده به مردم معرفی می کند؟! آیا چنین فردی صلاحیت حضور به عنوان نامزد برای ریاست ایران اسلامی به عنوان یادگار خون شهدا را دارد؟
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران