تاریخ : 1400,پنجشنبه 20 خرداد14:58
کد خبر : 398092 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سفر رئیسی به فارس لغو شد

قائم مقام ستاد اقشار و هماهنگ کننده استان های جنوب و جنوب غرب ستاد مرکزی آیت الله رئیسی گفت: به علت رعایت شیوه نامه های بهداشتی سفر آیت الله رئیسی به استان فارس لغو شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، ضرغام صادقی بیان کرد: در راستای توجه و عمل به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان فارس سفر آیت الله رئیسی کاندیدا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان فارس لغو شد.

وی تصریح کرد: پیش‌تر به علت درخواست‌های مردمی از آیت الله رئیسی برای حضور در شیراز مقدمات سفر ایشان به استان فارس آماده شد اما با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا در استان فارس و استان‌های جنوبی کشور مقرر شد در راستای افزایش ایمنی جامعه و جلوگیری از افزایش زنجیره انسانی شیوع بیماری کرونا این سفر لغو شد.

قائم مقام ستاد اقشار و هماهنگ کننده استان‌های جنوب و جنوب غرب ستاد مرکزی آیت الله رئیسی تاکید کرد: از تمامی مردم استان فارس که طی مدت گذشته برای حضور در این دیدار بزرگ مردمی برنامه ریزی کرده بودند تشکر می‌کنیم.

گفتنی است اصلی ترین برنامه آیت الله رئیسی در استان فارس دیدار با طرفداران و مردم بود که به علت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این دیدار نیز ملغا شد.