تاریخ : 1400,پنجشنبه 20 خرداد15:47
کد خبر : 398100 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

یک مرغ سوخاری خوش طعم چگونه پخته می‌شود؟

بسیاری از افراد در هنگام خوردن مرغ های سوخاری تلاش می کنند تا در کنار آن ها از انواع سس ها و سیب زمینی های سرخ شده استفاده کنند تا مزه و عطر این غذا تا حد زیادی بهتر شود. در این میان بسیاری از افراد ترجیح می دهند که در کنار مرغ سوخاری از نان سیر، سیب زمینی سرخ شده و انواع سس ها استفاده کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که مرغ سوخاری که در رستوران ها می خورید، به چه دلیل خوشمزه و خوش عطر است؟ در پاسخ به این سوال بهتر است به این نکته اشاره کنیم که در پخت این مرغ ها از آرد سوخاری استفاده می شود که می تواند سبب خوش طعم شدن و از همه مهمتر ترد شدن مرغ بشود. از طرفی استفاده از انواع ادویه های خوش طعم می تواند سبب شود که شما مزه و عطر خوبی را از مرغ کنتاکی دریافت کنید. در رستوران ها سرآشپزهای حرفه ای با دانش و تجربه ای که دارند می دانند که چگونه و چه طور می توانند انواع ادویه ها را با هم مخلوط کنند تا نتیجه کار آن ها مرغ سوخاری خوشمزه ای شود که همگان از خوردن آن لذت می برند. از دیگر نکات بسیار مهمی که بهتر است به آن توجه کنید انتخاب نوع مرغ برای پخت این غذا است که سبب شده طعم و عطر آن با مرغ هایی که شما در خانه درست می کنید، کاملا متفاوت باشد.

یک مرغ سوخاری خوش طعم چگونه پخته می‌شود؟

طرز تهیه مرغ سوخاری به روش رستورانی به چه صورت است؟

حتی اگر تا به امروز با طرز تهیه مرغ سوخاری به روش رستورانی آشنایی نداشته اید، بهتر است با خواندن این مقاله با طرز تهیه آن و راز خوشمزگی آن آشنا شوید. بسیاری از سرآشپزهای ایرانی مرغ سوخاری را به این روش می پزند. برای این کار شما به ران یا کتف مرغ، آرد الک شده، آرد سوخاری، نمک، ارگانو، آویشن و پودر سیر نیاز دارید. سرآشپزهای حرفه ای در گام اول سعی می کنند تا با غلطاندن مرغ ها در ترکیب تخم مرغ، نمک و فلفل مرغ ها را مزه دار و برای رفتن داخل آرد آماده کنند. پس از مزه دار کردن مرغ ها و آغشته کردن آن ها به آرد می توانید به راحتی مرغ ها درون تابه ای گود که روغن به میزان لازم ریخته شده است سرخ کنید. در انتهای کار پس از سرخ شدن مرغ ها، بهتر است تکه های مرغ را روی دستمالی بچینید تا روغن اضافی ان از داخل بافت مرغ بیرون برود. پس از انجام دادن این کارها می توانید مرغ ها را در کنار سس های که به آنها علاقه مند هستید میل کنید. مهمترین نکته ای که بهتر است به آن توجه شود، این است که پخت این مدل غذاها، به فضاهای بازی نیاز دارد تا از پاشش روغن جلوگیری شود. بنابراین ما توصیه می کنیم که بهتر است این نوع غذاها در رستوران ها بیرون از منزل سرو کنید.

یک مرغ سوخاری خوش طعم چگونه پخته می‌شود؟

طرز تهیه پودر سوخاری مخصوص مرغ های کنتاکی

یکی از مواد مهمی که در پخت مرغ سوخاری می تواند نقش مهمی را ایفا کند، آرد یا همان پودر سوخاری است. شما اگر قصد دارید خودتان این پودر را تهیه کنید بهتر است که به این نکات توجه کنید. شما می توانید با خشک کردن خمیر داخل نان باگت، پودر سوخاری را تهیه کنید. برای این کار بهتر است مقداری نان باگت را خریداری کنید و سپس با خارج کردن خمیر داخل آن و قرار دادن خمیر در برابر هوای آزاد به خشک شدن آن کمک کنید. شما میتوانید برای آماده کردن پودر سوخاری از دستگاه غذاساز استفاده کنید. از طرفی بسیاری از سرآشپز هایی که در رستوران های مختلف به کار آشپزی مشغول هستند می دانند که تهیه این پودر تا چه اندازه می تواند در خوش طعم شدن مرغ سوخاری تاثیر گذار باشد. استفاده از پودر سوخاری می توانند سبب ترد شدن مرغ سوخاری شود. همانطور که میدانید کودکان علاقه بسیار زیادی به خوردن این نوع مرغ ها دارند، که استفاده از پودر سوخاری به میزان لازم سبب ترد شدن مرغ های کنتاکی و خوش طعم شدن آن می شود.

یک مرغ سوخاری خوش طعم چگونه پخته می‌شود؟

کدامیک از انواع سس ها برای مرغ سوخاری مناسب است؟

بسیاری از افراد در هنگام خوردن مرغ های سوخاری تلاش می کنند تا در کنار آن ها از انواع سس ها و سیب زمینی های سرخ شده استفاده کنند تا مزه و عطر این غذا تا حد زیادی بهتر شود. در این میان بسیاری از افراد ترجیح می دهند که در کنار مرغ سوخاری از نان سیر، سیب زمینی سرخ شده و انواع سس ها استفاده کنند. حال در این میان بسیاری از افراد بسیار علاقه مند هستند تا از سس های قرمز، کچاپ، مایونز، سیر، رب انار و چیلی در کنار مرغ های سوخاری استفاده کنند. وجود سس های مختلف در کنار انواع ادویه های تند و خوشمزه می تواند سبب شود تا مزه این مرغ ها تا حد زیادی بهتر و خوش مزه تر شود. از طرفی برخی دیگر از افراد ترجیح می دهند که در کنار خوردن مرغ های ترد و خشک از سس هایی استفاده کنند تا بتواند کمی پوشش رویی مرغ ها را نرم کرده تا آنها بتوانند راحت تر مرغ سوخاری را بخورند.

یک مرغ سوخاری خوش طعم چگونه پخته می‌شود؟

بنابراین

اگر مرغ سوخاری یکی از غذاهای مورد علاقه تان است، بهتر است آن در یکی از بهترین رستوران های ایران تجربه کنید. چاکوچ این روزها توانسته است بسیاری از افراد را از سراسر کشور به سمت خود جذب میکند، تا مردم با طعم جدیدی از مرغ سوخاری آشنا شوند و آن را امتحان کنند. کمک گرفتن از سرآشپزهای حرفه ای و استفاده از دستورالعمل های خوب می تواند به طعم و مزه مرغ های سوخاری کمک کند. در این میان استفاده از ادویه های مختلف، سس های گوناگون و از همه مهمتر نان سیر می تواند مزه مرغ های سوخاری چاکوچ را بی نظیر و به یادماندنی بکند.


کد خبرنگار : 16