تاریخ : 1400,پنجشنبه 20 خرداد23:39
کد خبر : 398149 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی؛

قلب تپنده دانشگاه‌ها، کانون‌های فرهنگی و اجتماعی هستند

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: کانون های فرهنگی و اجتماعی قلب تپنده دانشگاه‌ها هستند. امروز بیش از هفت هزار کانون فرهنگی مذهبی، هنری و دینی در دانشگاه‌های کشور وجود دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درآیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره رویش شالچی با ارائه گزارشی در خصوص نحوه برگزاری نهمین جشنواره رویش اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و اجتماعی قلب تپنده دانشگاه‌ها هستند. امروز بیش از هفت هزار کانون فرهنگی مذهبی، هنری و دینی در دانشگاه‌های کشور فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در رخداد نهم جشنواره رویش که به میزبانی دانشگاه علامه برگزار شد؛ هدف جشنواره فقط اعلام برگزیدگان نبود و با وجود اینکه به خاطر همه گیری کرونا امکان حضوری بودن مهیا نبود؛ فرصتی برای تعامل، همگرایی و مبادلات تجربیات فراهم کردیم و در ۱۰ روز گذشته کارگاه‌های زیادی با مشارکت کانون‌های سراسر کشور برگزار شد.

شالچی خاطر نشان کرد: جشنواره ملی رویش رخداد مهمی است که سالیانه برگزار می‌شود و فرصتی است که جمعی از فعالان فرهنگی و هنری در دانشگاه‌های سراسر کشور هم‌افزایی داشته باشند و از خدمات آن‌ها ارج‌گذاری شود.

وی افزود: این کانون‌ها نه تنها برای دانشگاه‌ها که برای کشور یک ظرفیت است. دانشگاه علامه طباطبایی هم به عنوان دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی کشور همواره سعی کرده است نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کند.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در راستای تعامل با ستاد وزارتخانه، بخش‌های جدیدی، چون بخش مسئولیت اجتماعی به این دوره اضافه شد، گفت: فرهیختگی که هدف دانشگاه است و در کنار آموزش و پژوهش باید رخ دهد با گسترش و تعمیق کانون‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها ایجاد می‌شود.