تاریخ : 1400,یکشنبه 23 خرداد16:37
کد خبر : 398491 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

بهترین شرکت فریت بار

خب پاسخ دادن به این سوال بسیار آسان است. چون راه حل از قبل مشخص است. شاید برای شما باعث تعجب شود اما بهترین کار در چنین شرایطی این است که باید اضافه بار مسافری خود را توسط شرکت‌های حمل و نقل بین المللی ارسال کنید که به این کار فریت بار می‌گویند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر قصد مسافرت دائم به یک کشور دیگر مانند: آمریکا، کانادا، ترکیه، استرالیا و به ویژه اروپا را دارید، شاید بزرگترین دغدغه شما نحوه حمل کالاهای شخصی شما باشد. در چنین شرایطی بهترین راه حل چیست؟

خب پاسخ دادن به این سوال بسیار آسان است. چون راه حل از قبل مشخص است. شاید برای شما باعث تعجب شود اما بهترین کار در چنین شرایطی این است که باید اضافه بار مسافری خود را توسط شرکت‌های حمل و نقل بین المللی ارسال کنید که به این کار فریت بار می‌گویند.

اما سوال مهم در اینجا این است که چگونه ابتدا یک شرکت حمل و نقل معتبر پیدا کنیم؟ ثانیا، بهترین شرکت فریت بار چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ در ادامه، ما به برخی از فاکتورهای بهترین شرکت فریت بار مسافر اشاره خواهیم کرد و توضیحاتی در مورد روند حمل بار مسافر شرکت راه سان کالا ارائه خواهیم داد.

بهترین شرکت فریت بار

ویژگی بهترین شرکت فریت بار

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که یک شرکت ارسال بار هوایی معتبر(بهترین شرکت فریت بار)را  پیدا کنید که قابل اعتماد باشد، تا بتوانید لوازم خود را با خیالی آسوده تحویل دهید تا لوازم منزل شما با بهترین قیمت و بهترین کیفیت، سالم و در کمترین زمان تحویل داده شود و به مقصد خود برسید.

در ادامه شرکت‌های معتبر  برای  صادرات و واردات و ارسال بار هوایی به سراسر دنیا از جمله ارسال بار به کانادا، ارسال بار به آمریکا، ارسال بار به ترکیه و غیره و همچنین  بارنامه این شرکت توسط بیمه نامه‌های هوایی ایرلاین‌های معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد.

شرکت راه سان کالا

شرکت راه سان کالا یکی از بهترین شرکت‌های فریت بار است. شرکت خدمات بار هوایی راه سان کالا فریت بار (در سال ۱۳۹۳) با مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری به منظور ارائه خدمت رسانی به حمل و نقل کشور و کار آفرینی به واسطه بکارگیری جوانان مستعد و علاقه مند با کسب نمایندگی از ایرلاین‌های داخلی و خارجی در جهت ارسال کالا به اقصی نقاط دنیا با بهره مندی از تجربیات وتلاش بی وقفه همکاران و کارشناسان آموزش دیده برای پایین آوردن هزینه ها و ایمن نمودن حمل کالا شروع به فعالیت نموده است.

بهترین شرکت فریت بار

چشم انداز شرکت راه سان کالا

چشم انداز شرکت راه سان کالا(بهترین شرکت فریت بار)  برای ایجاد اعتماد مشتریان به شرح زیر بیان می‌کند:

  1. رشد و تعالی در زمینه ارائه خدمات طلایی در چهار چوب قوانین حاکم
  2. نو آوری ارائه تسهیلات فراوان و بی نقص به شرکتها ومشتریان محترم.
  3. ارائه مشاوره‌های کارشناسانه به مشتری‌های محترم
  4. آموزش نیروی انسانی مجرب وجوان جهت انجام خدمت رسانی مناسب
  5. کارآفرینی وادای دین به جامعه‌ای که در آن رشد نموده‌ایم
  6. به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری
  7. کار گروهی وتلاش همه جانبه فردی
  8. نگرشی بلند مدت در دست یابی به جایگاه برتر
  9. افزایش رضایت مندی و نگهداری مشتری که خود ضامن حسن شهرت بقای شرکت می‌باشد
  10. همکاری متقابل با تولید کنندگان و صادر کنندگان در رشد بیشتر تولیدات داخلی

خدمات شرکت راه سان کالا

  • شرکت راه سان کالا فریت بار را به بیشتر کشورهای جهان از جمله: کانادا، آلمان، ترکیه، دبی و سایر نقاط جهان انجام میدهد.
  • تحویل هوایی وسایل شخصی و کالاهای دانشجویی مانند کتاب، جزوه ، لباس و لباس شخصی و غیره برای دانشجویان خارج از کشور
  • هدیه و نامه هوایی بدون مسافر، به عنوان فریت باربه تمام کشورهای خارجی در چارچوب مقررات گمرکی
  • ارسال بار هوایی مواد غذایی مانند برنج، کنسرو، غذهای آماده با بسته بندی تجاری، آجیل، زعفران، خرما، سبزیجات خشک و منجمد، میوه ها و ... به خارج از کشور
  • فریت بار هوایی از تمام لوازم خانگی، مبلمان، کمد، تخت‌خواب، پیانو، لوازم برقی، خدمات چوبی و کلیه لوازم خانگی در خارج از کشور
  • صادرات محموله‌های شرکت‌های تولیدی و تجاری به تمام نقاط جهان و اخذ مجوزهای قانونی و کلیه تشریفات گمرکی
  • حمل و نقل هوایی حیوانات زنده به خارج از کشور بدون همراه، در قفس های خاص با خطوط هوایی مشهور جهان

خدمات بسته بندی راه سان کالا

خدمات بسته بندی یک امر بسیار مهم است در حدی که اگر کوتاهی در این باره انجام شود ممکن است خسارت‌های  جبران ناپذیری به شما وارد شود. بسته بندی امری حساس و در عین حال تعیین کننده است.

اهمیت آن به حدی است که حتی کیفیت و محتوای برخی از مواد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پس بهترین شرکت فریت بار باید بسته بندی تخصصی داشته باشد تا به کالا آسیب وارد نشود. بسته بندی مناسب و استاندارد نقش مهمی در ارسال بار هوایی بهینه کالا دارد. کیفیت مطلوب مواد اولیه مورد استفاده در بسته بندی، کارایی و ابعاد مناسب بسته بندی، هزینه حمل و نقل محصولات را کاهش می‌دهد.

از آنجا که ویژگی‌های ذکر شده به جلوگیری از اتلاف وقت، سهولت بارگیری، استفاده بهینه از فضای وسیله نقلیه و تسریع در حمل و نقل کالا کمک می‌کند. کالاهای دارای بسته بندی استاندارد در هنگام جابجایی و حمل و نقل از آسیب دیدن در امان هستند. ابزار بسته بندی معمول برای بار مسافر مانند کارتن، پلاستیک، پاکت، سلفون، مقوا و کاغذ، جعبه و جعبه و ... بسیار رایج است و به همین دلیل برای حفظ دوام کالا و محصولات و کاهش بار، بسته بندی می‌شود.

نکات تکمیلی

بازرسی کالا هم جزو موارد مهم در فریت بار است. بازرسی کالا و بار توسط امنیت فرودگاه امام و با استفاده از اشعه ایکس و سگ‌های جستجوگر انجام می‌شود. نکته بعدی اینکه گیرندده مشخص شده در بارنامه می‌تواند در فرودگاه مقصد تحویل بگیرد و اطلاعات گیرنده باید در بارنامه ثبت شود.

مراحل فریت بار بسیار مهم است. پس از تهیه اسناد و مجوزهای ارسال کالاها نوبت به رزرو از شرکت‌های حمل و نقل بین المللی مانند شرکت‌های هواپیمایی یا حمل و نقل می‌رسد. در دفاتر فروش بار این شرکت‌ها، شما با ارائه مجوزهای گمرکی و سایر مدارک مورد نیاز برای ارسال بار خود، درخواست حمل کالای خود را دارید به شما کمک خواهد کرد.


کد خبرنگار : 16