تاریخ : 1400,یکشنبه 23 خرداد17:16
کد خبر : 398496 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

پیام رئیس دانشگاه علمی کاربردی برای مشارکت فعال در انتخابات

رئیس دانشگاه علمی کاربردی در پیامی دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و مردم ایران را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید در پیامی دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و عموم مردم عزیز ایران را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

وی در این پیام اعلام کرد: با توجه به شرایط خطیر و حساس کشور و در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و همه دلسوزان ایران عزیز، از عموم دانشگاهیان و آحاد ملت سرافراز و هشیار ایران می‌خواهیم مشارکت هوشمندانه و گسترده‌ای در این انتخابات داشته و با انتخاب آگاهانه خود، زمینه تشکیل یک دولت مقتدر و کشوری آباد و توسعه یافته را فراهم کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: از نامزدهای ریاست جمهوری نیز توقع داریم برنامه‌ها و راهکارهای عملی خود را برای برون رفت از مشکل بیکاری و توسعه اشتغال پایدار، مهارت آموزی و کارآفرینی اعلام فرمایند و برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی مردم و جوانان عزیز کشور در این زمینه اعلام نظر کنند.